czwartek, 19 grudnia 2013

"Sorry" i kilka informacji na "zamówienie"

Przeprosinowy post, za późno wstawiony wcześniejszy :)
                                                             Rozwijamy,rozwijamy :)


Okej, trochę na "zamówienie" , czyli o pasjach kłamczuch:


ARIA
                                                                     





 No tak, jak już we wcześniejszym poście było ...Aria uwielbia czytać, pisać, podróżować i malować.


HANNA

 

Hanna to typowa nastolatka...uwielbia kupować, przymierzać ubrania...malować się.




EMILY




Emily to raczej typ sportsmenki...uwielbia pływać...szczerze mówiąc, sama nie wiem co jeszcze lubi :)
 

 SPENCER

Wiadomo, że kłamczucha uwielbia się uczyć...a może po prostu , jest do tego zmuszana, a sama o tym nie wie:)




Jak widzimy Aria jest najbardziej "rzucająca" się w oko, ze swoimi pasjami.
Zapewne coś pomyliłam, więc jeżeli coś jeszcze chcecie dodać piszcie na asku, albo w komentarzach :)

 I teraz jeszcze kilka gifów z Ezrią :)

 











Który gif podoba się Wam najbardziej?
Mnie zdecydowanie ten ostatni :D

2 komentarze:

  1. Wolę Arię książkową jak dla mnie ma tam więcej pasji, orygialności i wyobraźni w sobie. A co do gifów jak dla mnie najlepszy jest ostatni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ezrie wolę w serialu, a Arię i w książce i w serialu:)

      Usuń