środa, 25 grudnia 2013

INFORMACJE



Okej...czas na informacje :)
                                                               ROZWIJAMY :)






Zostałam dziś obrzucona falą niemiłych słów od hejterów...i zaraz pewnie napiszecie "Jesteś głupim dzieckiem,nie potrafisz sobie radzić z hejterami", ale naprawdę momentami mnie to zabolało.
Nigdy się jeszcze z tym nie spotkałam i naprawdę to może boleć.
No to może...mi pomożecie?
Jestem sama na blogu, mam odpowiadać na masę pytań i pisać kilka postów dziennie , to nie dziwcie się, że czasem mogę być zakręcona...ale lubię to robić,robię to przynajmniej dla tych kilku prawdziwych czytelników:)
To zróbmy tydzień dla Was. Macie tydzień dla siebie.
Jeżeli chcecie to przesyłajcie mi posty, które sami napisaliście, a ja je chętnie opublikuję:)
Na maila: talkaboutpll@wp.pl

Będziecie mieć na blogu przez ten tydzień, to co Was interesuje:)

I kolejna informacja:

KONKURS:)
Na najciekawszą, najbardziej intrygującą teorię :)
Macie czas do 07.01.2014 roku :)
Osoba, która prześle mi teorię, którą uznam za najciekawszą będzie mogła co jakiś czas przesyłać mi teorię lub inne materiały, które opublikuję  .Oczywiście ( dziękuję za uwagę) inne informacje też opublikuję.

Teraz hejterzy zapewne napiszą " Odwalasz robotę.Lenisz się", ale nie wiem już co Was zadowoli :(

I naprawdę nie muszę pisać kilku postów dziennie jeżeli spotykam się z tak bolącymi komentarzami...
Może czasem można się pohamować i napisać , ubrać w słowa coś, aby nie bolało?




5 komentarzy:

  1. Jak masz robić nam taką wielką łaskę z swojej strony to pisz kilku postów dziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że robię to i dla siebie i dla tych kilku wiernych czytelników:)
      Nie robię to z żadnej łaski:)

      Usuń
  2. Cytując "I naprawdę nie muszę pisać kilku postów dziennie jeżeli spotykam się z tak bolącymi komentarzami..." To oznacza, że właśnie robisz łaske swoim czytelnikom, że piszesz. Jak masz z tym problem to nie pisz. I zaczem coś napiszesz to przemyśl, a i lepiej usuń to zdanie z posta, a nie ten komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja popieram tą osobę, co napisałam na asku już, bo tutaj w pełni racje.

      Usuń
  3. Cytując "I naprawdę nie muszę pisać kilku postów dziennie jeżeli spotykam się z tak bolącymi komentarzami..." To oznacza, że właśnie robisz łaske swoim czytelnikom, że piszesz. Jak masz z tym problem to nie pisz. I zaczem coś napiszesz to przemyśl, a i lepiej usuń to zdanie z posta, a nie ten komentarz

    OdpowiedzUsuń