sobota, 18 października 2014

Co chciałabym zobaczyć w 5B?

Hej, mam nadzieję, że jeszcze nie śpicie:P Wiem, dawno nie pisałam, ale miałam niedawno wycieczkę szkolną i jeszcze parę spraw, ale już do Was wracam, wraz z kolejnym postem: Co chciałabym zobaczyć w 5B. Mam trochę oczekiwań, więc teraz czas się nimi podzielić :) Zapraszam




1. Ali jest złą.

Wszyscy uważają to za zbyt oczywiste, aby Ali mogła być A. i zabić Monę, ale ja bardzo bym chciała, żeby twórcy w końcu rozstrzygnęli tę sprawę raz na zawsze, a Ali pasuje mi do tej roli:P

            

2. Kamery...

Tak, szansa, że od razu wyjawią nam wszystkie tajemnice jest równa zeru, dlatego chcę chociaż, żeby Kłamczuchy znalazły kamerę w pokoju Mony i dowiedziały się co się stało. To jest chyba najbardziej nurtująca widzów rzecz ;)



3. Papa, Ali!

Uczepiłam się tej Ali :D Ale nie mogę znieść dłużej jej postaci w serialu. Jeśli nie jest w nic zamieszana, niech odjeżdża daleko od Rosewood i nigdy nie wraca...


4. Paige... czy ktoś nowy?

Ostatnio patrzyłam coraz przychylniej na Paige i chciałam trochę, aby wróciła do Em. Ale jednak zdecydowanie wolałabym, że Em znalazła sobie kogoś nowego (uwielbiałam Samarę<3)
   

5. Hanna z powrotem normalna...

Nie lubię "nowej" Hanny, odkąd Caleb wrócił, chciałabym, żeby Kłamczucha była taka jak kiedyś.


6. Koniec z Ravenswood.


PLL to PLL, po co mieszać w to sprawy nadnaturalne dziejące się w Ravenswood? Nie, nie pasuje mi to i chciałabym, żeby jak najszybciej zakończyli ten wątek.




7. Spoby, Spoby i jeszcze raz Spoby!

Uwielbiam ich razem i jestem za jak największą ilością ich scen <3
 

8. Koniec z rozterkami miłosnymi Arii.

Kiedyś byłam bardzo za Ezrią, ale powoli staje się to dla mnie nudne. Niech Aria się zdecyduje albo pozna kogoś nowego, myślę, że wiele osób byłoby usatysfakcjonowanych ;)


9. Więcej "normalnych" scen Kłamczuch. 

Wszystkie razem, śmiejące się i dobrze się bawiące. Brakuje mi ich wspólnych scen...


10. Więcej "strasznych" scen.

Chciałabym naprawdę mieć ciarki na plecach oglądając PLL, przynajmniej co jakiś czas:)
                                       image

Teraz Wy możecie się popisać, napiszcie pod spodem, czego oczekujecie po drugiej połowie piątego sezonu. Trzymajcie się ;)


3 komentarze:

  1. Pisz mniej buziek, bo one przeszkadzaja w czytaniu posta jeszcze jedna na poczatku posta jest w miare ok ale tak ciagle co prawie kazdy punkt kiepsko to wyglada

    OdpowiedzUsuń