piątek, 3 października 2014

Promo kolejnego odcinka i sneak peek#1


Hey Wam wszystkim,
dzisiaj niespodziewanie ja ( między innymi)  piszę posta, stwierdziłam, że przydadzą się jakieś informacje o promo, czy nazwy kolejnych odcinków. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni.



Zapraszam do pewnej analizy, rowijajcie :)






Promo króciuteńkie. Niestety.

Nie wiem, czy jest sens tłumaczenia, ale jeśli ktoś nie rozumie to tutaj spróbuję to przetłumaczyć ;)

"NARRATOR":
W niedzielę, podczas filmu...

ARIA:
Musisz to zobaczyć!

"NARRATOR":
Sneak peek pokaże Wam coś więcej.

SPENCER:
Hanna!

Czyli musimy niestety czekać, aż do niedzieli żeby zobaczyć "coś" więcej :(

 Poprzednie zapowiedzi odcinków, były naprawdę ekscytujące, straszne i zachęcające. To promo, uważam za nieudane. Myślałam, że może przynajmniej, że zobaczymy w nim atmosferę świąt, a tu okazało się, że szybciej możemy się tego spodziewać po sneak peeku. 

Możemy zobaczyć, że odbędzie się zimowy bal. Mam nadzieję, że to nie oznacza, że nie będzie świąt, dziewczyny z rodzinami itd.- bo ja osobiście, bardzo bym chciała zobaczyć dziewczyny w normalnej sytuacji. Czasami bez A.

Promo bez szału, jak dla mnie, ale przejdźmy teraz do sneak peeka.


  Zapewne wiele z Was widziało, już ten fragment, ale wstawiam, abyśmy mogli to wszystko tutaj podsumować :)



On zdecydowanie bardziej zachęcił mnie do oglądania odcinka. 
Cieszę się, że Em i Paige są razem, mimo że Paige bardzo zraniła kłamczuchę, to dobrze je widzieć razem.

EZRIA <3 p="">
  
Według mnie są przesłodcy, ich scena jest naprawdę urocza.
Fajnie też wypada w moich oczach ten "koncet" gdzie dziewczyny śpiewają, tutaj mamy zalążek tej atmosfery świąt i to mi się podoba :)

Jak dla mnie odcinek zapowiada się całkiem, całkiem, mam nadzieję, że zaskoczy mnie bardziej, niż sądzę.

A Wy, odliczacie już do premiery świątecznego odcinka? :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz