poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Nowy cykl notek.

Witajcie,
jak wiecie, jestem jeszcze na "urlopie", do czasu kiedy zakończę ważne egzaminy.
Wczoraj, tak rozmyślałam, nad tym jak by tu urozmaicić bloga.
Wpadłam na pomysł cyklu notek typu. "Co by było gdyby..."
Mogłabym opisywać na przykład... "Co by było, gdyby Hanna była z Ezrą?".
Ale chcę Was zapytać, czy odpowiadałoby to Wam?
Bo mogłabym pisać, raz, dwa razy w tygodniu :)
Napiszcie, co o tym sądzicie, bo to Wy będziecie to czytać, albo jeśli macie inne pomysły podzielcie się nimi w komentarzach :)



Tak na umilenie- nasza Lucy :)

12 komentarzy:

  1. Cykl "Co by było gdyby.." był już na pll-fansite !!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co z tego, że był?
    Przecież na taki pomysł, może wpaść każdy a Magnolia możne, przedstawić to zupełnie inaczej ;)
    Miło zresztą, że ktoś ma czas na takie rzeczy bo na pll-fansite wieje nuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie każdy może siedzieć 24/7 przy komputerze i tworzyć notki które ani same się nie robią a tym bardziej w ekspresowym tempie.
      Razem z Anią tak się staramy a i tak widzisz, co ludzie piszą.
      Poza ty, nie wiem czy wiesz, mamy ograniczenie notek a po drugie, nie zawsze jest o czym. Ajtyna zrobiła już mnóstwo cykli i teorii a na nowy sezon czekamy :)

      Jeżeli autorka bloga chce wykorzystać ten cykl, nikt jej nie będzie bronić :)

      Usuń
    2. Na pll fansite przez wiekszoscczasu notki sa nienalze codziennie, czego o innych blogaxh wg.mnie.powiedzie nie mozna. Nie wiem hdzie Ci wirje nuda.

      Anonimowy M

      Usuń
    3. Dla mnie wieje, notki nie są za czesto a jak są to mało interesujące (ok ok pomysł ze scenariuszem niezły). To jest moja opinia i mam do niej pełne prawo - nikt nie musi sie ze mna zgadzac ;)

      Usuń
    4. Nikt nie powiedział, że nie możesz wyrażać swojej opinii, ale skoro ją wyrażasz, wiedz, że inni też mogą to zrobić. Wytłumaczyłam tylko. A notki są często, na tyle często, że wprowadziłyśmy ich ograniczenie.

      Usuń
  3. Dacie linka do tego gdzie to jest na pll-fansite taki cykl, bo ja nigdy go tam nie wiedziła, więc może coś przegapiłam.... więc proszę o linka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko kopiowanie od PLL-fansite. Oryginalności trochę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały internet kopiuje od PLL-fansite. Ludzie litości.

      Usuń
    2. Pierwszy post jeszcze nie powstał, nic nie zgapiłyśmy.
      Tematy zawsze będą się powtarzać, a my nie zamierzamy kopiować "słowo w słowo"- bo to jest kopiowanie.
      Mam zamiar przedstawić różne abstrakcyjne sytuacje, z mojej perspektywy :)

      Usuń
  5. do anonimowego z godziny 17:52: jest to cykl notek w till second half halloween challenge

    OdpowiedzUsuń