piątek, 11 kwietnia 2014

Meredith jest A.

Hej, dziś mam dla was teorię, którą zapowiedziałam wczoraj. Jest ona o Meredith. Zakładając, że ten, kto uderzył Alison jest również A., uznałam za prawdopodobne, że Meredith mogłaby to zrobić. Dlaczego? Spójrzcie:

Meredith również mogła chcieć śmierci Alison. Szantażowała ona Byrona, że wygada o jego romansie, więc Meredith też mogła ponieść za to konsekwencje.


Drugi powód: Wiemy, że Meredith musiała się leczyć, gdyż cierpiała na chorobę psychiczną. Podała ona Arii zioła usypiające, dlatego że leków tych nie brała.
 

Wiemy więc, że nie jest zdrowa na umyśle. Co jeszcze mogło ją do tego skłonić (i do dręczenia wiadomościami Arię)? Raczej nie przepadała ona za dziewczyną, która jest przeciwna związku jej ojca z Meredith. I za tym, że znaczyła ona więcej dla Byrona.
  

Podsumowując: Meredith mogła chcieć zemścić się na Alison oraz na Arii. Byłaby skłonna do dręczenia jej i zabicia Ali.
A wy, co o tym myślicie? Macie jakieś zdanie na ten temat?


Mam nadzieję, że spodobała wam się moja pierwsza teoria. Jednak, jeśli macie jakieś uwagi albo spostrzeżenia to śmiało, napiszcie w komentarzu:)

-Sophie

5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa teoria. Świetny post ;)

    Szukam pomocy przy prowadzeniu bloga! Jeśli jesteś chętny/a, zgłoś się! :)
    http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jedną uwagę. Ona nie mogła zabić Ali, ponieważ Alison żyje. xd Chyba, że kierujesz się teorią bliźniaczek :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej chodziło o osobę która jest w grobie lub bliźniaczkę

      Usuń
    2. Chodziło mi bardziej, że próbowała ją zabić (uderzyła Alison kamieniem). :)

      Usuń
  3. Zgadzam się mogła chcieć zabić Ali.
    W ogóle zapomniałam o niej :D
    Dobrze, że są jeszcze blogerki, które mi to przypominają.

    OdpowiedzUsuń