czwartek, 10 kwietnia 2014

Powitanie

Hej, jestem nową adminką na tym blogu. Na razie będę tu na okres próbny na dwa tygodnie.

Kilka słów o mnie:
Nazywam się Zosia, ale będę się podpisywała pseudonimem Sophie. Mam 13 lat. Interesuję się PLL od ponad roku i totalnie ześwirowałam na jego punkcie.
Oprócz tego, interesuję się muzyką, filmami kostiumowymi, poezją i mam bzika na punkcie czytania:D
Przygotowałam dla Was kilka teorii oraz miałam pomysł odświeżenia starych wątków, sekretów Kłamczuch, które są zapominane. W końcu, o to chodzi w serialu, Aria, Hanna, Emily i Spencer ciągle coś ukrywają;)
Oprócz tego, jutro pojawi się jedna z moich teorii, gdyż dzisiaj chyba nie zdążę już jej dodać.

Na początek, trochę gifów Alison, która od początku była praktycznie tematem przewodnim serialu.
 
 
 
 
 

Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło i spodobają wam się moje posty:)
-Sophie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz