poniedziałek, 14 kwietnia 2014

A. było na obozie z Emily?

Taka mała teoria. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania:)

Pamiętacie, jak w którymś odcinku sezonu trzeciego (?) Emily spotkała się z koleżanką z obozu z wakacji? Rozmawiały o tym, jak Em budowała domy i przeglądały zdjęcia. Na jednym z nich Kłamczucha trzymała wiertarkę. Podobno była w tym bardzo dobra.


Nic dziwnego, ale na pierwszy rzut oka. Dlaczego zwróciłam na to uwagę? Otóż, na koniec tego samego odcinka widzimy A. trzymającego również wiertarkę w dłoni i to posługuje się nią całkiem nieźle. Tzn. wiemy, że A. i tak zna się na takich rzeczach, ale może nauczyło się tego na obozie?


Co to może jeszcze oznaczać?
a) A. było na obozie razem z Emily.
b) A. jest po prostu dobre w takich akcjach i zamieszczono ten wątek w serialu dla zmyłki
c) Tu można pogdybać, ale... niektórzy mogą stwierdzić, że to oznacza, że nasza Kłamczucha jest A.
Ja szczerze nie wierzę w coś takiego, tak samo jak, że był to przypadek. Jestem za pierwszym wariantem, ale w PLL nic nigdy nie wiadomoxD


A jakie jest wasze zdanie na ten temat? Obstawiacie któryś z wariantów? Piszcie:)

-Sophie

EDIT: Przepraszam, chodziło mi o wiertarkę, dziękuję za wyłapanie tego, błąd poprawiony:)

4 komentarze:

  1. Emily trzymała przecież wiertarkę... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło, przepraszam. Tak to jest pisać posta tuż po lekcjach:D Już poprawiam:)

      Usuń
  2. jestem fanka twoich postow, ale to co wyzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz PLL ? Zapisz się do wydarzenia :)
    https://www.facebook.com/events/708417579208937/

    OdpowiedzUsuń