sobota, 5 kwietnia 2014

Noc zaginięcia Alison

Na asku, ktoś przesłał mi bardzo, ale to bardzo przydatny materiał, dotyczący zaginięcia Alison.
Możemy w nim zobaczyć połączenie wszelkich flash backów i historii Alison w całość.


Tak naprawdę ten filmik pokazuje, ile fragmentów tej historii zyskaliśmy dzięki finale.
Mnie najbardziej interesuje w tym wszystkim postać Melissy... po finale i jej "szepcie" do taty, mam wielkie co do niej podejrzenia.
Byłoby bardzo ciekawie, gdyby wynikły jej jakieś nieprzyjemne sekrety na wierzch.

Ogólnie Garett, Mel i Ian tworzą ciekawy zespół i jestem ciekawa, na ile są zamieszani w to wszystko.

A Wy co o tym sądzicie? Ma to wszystko jakieś znaczenie ? 




3 komentarze:

  1. Ja trzymam sie od poczatku tego, że Wren jest "A" ...

    Zapraszam na nową notkę! :)
    http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz abyśmy Cię dodały do "polecanych" ? Oczywiście, byłybyśmy wdzięczne za rewanż :P

      Usuń
    2. Ja nie chcę Cię krytykować Magnolia, ale ty chyba nie wiesz, co się dzieje na twoim blogu -_-. Ten blog już dawno jest u ciebie w polecanych -_- jak na tamtym blogu wy jesteście polecane -_- wielkie brawa za inteligencję!

      Usuń