piątek, 18 kwietnia 2014

Ashley Benson i Shay Mitchell - Coachella Valley Music and Arts Festival 2014

Dzisiaj będzie ode mnie kilka postów - krótkich, większości to zdjęcia, ale niestety to jest jedyna chwila czasu jaką znalazłam od dawna i muszę przyznać, że nie jest ona za długa. Mam nadzieje, że nie będziecie mieć za złe mi, że na blogu pojawią się bardziej ciekawostki o naszych ukochanych aktorach z PLL! 
Przechodząc do tematu posta - zobaczcie jak zaprezentowała się Ash na imprezie "Coachella Valley Music and Arts Festival 2014", który odbył się dokładnie 12 kwietnia 2014 roku.


\



 

Mi osobiście te zdjęcia się nie podobają, strój Ash też nie jest w moim guście. Ale gdy na ostatnim zdjęciu zobaczyłam loda, ach, muszę przyznać poczułam lato i sama nabrałam chęci na lody. Gdy napiszę dla Was jeszcze jednego posta to idę kupić sobie loda. A jak Wasze nastawienie do wiosny? Jedliście już lody?

Shay była tam wraz z Ashley, spójrzcie sami.

 

A teraz jeszcze kilka zdjęć z tej samej imprezy, które są moimi ulubionymi i w prównaniu z tymi wyżej są świetnie wykonane (przynajmniej dla mnie :) )

 
 
 








3 komentarze:

  1. Miło że lubią McD :-) najlepsze zdj to to w okularach z Em i kims jeszcze (dziewczyną)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Troian chyba

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest Troian :)

    OdpowiedzUsuń