sobota, 26 kwietnia 2014

Gdzie Alison mogłaby namieszać?

W sezonie piątym powróci Alison. Może nie do samego Rosewood, ale prawdopodobnie będzie pojawiała się tam częściej. Komu mogłaby zaszkodzić, w czyim życiu namieszać? Zapraszam do rozwinięcia:)

 

Melissa

Ile jej sekretów może jeszcze znać? Czy byłaby w stanie czymś jej jeszcze zagrozić?

Jenna

W zbliżających się odcinkach wraca z powrotem do serialu. I wiemy, że miały coś wspólnego z Alison. Dowiemy się czegoś więcej?

Cece
 
Nie mogę się doczekać ich konfrontacji. W końcu, wiedziały o sobie sporo. Jakieś brudne sekreciki wyjdą na jaw? :D

Rodzina Hastingsów
 
Chodzi mi tu o całą rodzinę. Jason to brat Spencer. A co z Ali...?

Kłamczuchy i ich związki
 
Oj, tu chyba namiesza najbardziej. (Jeśli wierzyć spoilerom, oczywiście.) Ale mam nadzieję, że nie tak, jak nam się wydaje. No bo, pomyślmy... Caleb albo Ezra z Ali?! Dla mnie to nie do wyobrażenia:D

To takie najważniejsze wątki, które mogłyby się pojawić po powrocie Alison. Macie jeszcze jakieś pomysły odnośnie tego?
I chciałam jeszcze dodać pewną rzecz:
Nie chcę ciągle zamęczać Was teoriami i tym podobnymi, więc postanowiłam spytać się Was, jaki cykl notek chcielibyście, żebym dodawała. Po prostu podzielcie się swoimi sugestiami, co chcecie zobaczyć w najbliższych notkach. Mam nadzieję, że będziecie aktywni;)

5 komentarzy:

  1. Może opis najważniejszych momentów w PLL (tych najzabawniejszych, najsmutniejszych, najbardziej przerażających), co mogą ukrywać przed nami dane osoby, nie wiem fakty o bohaterach, analiza dokładna zachowań A.? Opis ich domów? Może coś jeszcze przyjdzie mi na myśl to napiszę jeszcze uzupełnienie do mojego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz te dwa pierwsze gify z Ali, bo nie kojarzę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju byle nie rozwaliła Haleba, czyli moją ulubioną parę w PLL:( Jeśli te spoilery to prawda, to znienawidze Ali :/

    OdpowiedzUsuń