niedziela, 21 czerwca 2015

Czy Sara jest Sarą czyli parę teorii o pannie Harvey..

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z teoriami, w których będę rozstrzygać czy Sara Harvey to naprawdę Sara i dlaczego miałoby być inaczej. Zainteresowanych zapraszam :)

Na początek- dowody:


1. Wygląd.
Na Tumblrze znalazłam pewne porównanie wyglądu Sary ze zdjęciem, które ukazywało dziewczynę przed jej zaginięciem. Oto ono:

Na pierwszy rzut oka widać, że dziewczyna na zdjęciu wygląda zupełnie inaczej od "teraźniejszej" Sary. Czy to po prostu kolejna zamiana aktorów, tak jak było to w pierwszych odcinkach z, przykładowo, Jasonem, Ianem lub panią D. czy wskazówka od twórców na to, że dziewczyna nie jest tym za kogo się podaje..?

2. Matka Sary
Kolejna rzecz, która mnie zaciekawiła. Kiedy w 6x02 Sara uciekła od matki, ponieważ ta traktowała ją źle i w ogóle naszła mnie pewna myśl: Matka Sary była w szoku, że odnalazła się jej córka czy.. zobaczyła, że to nie była ona?! 
Wtedy dziewczyna mogła coś jej zrobić, żeby nikomu nie wygadała tajemnicy lub nigdy nie trafiła do domu. Swoją drogą, co się dzieje z przyjaciółkami Sary? Zapomniały o niej czy co? Nawet Aria, Spencer, Hanna i Emily szukały Ali i od razu sprowadziły ją do Rosewood mimo tego, jak je wcześniej traktowała...


Dobra, z dowodów to właściwie wszystko, ale to nie koniec posta. Znalazłam na Tumblrze pewne wskazówki dotyczące Sary, chciałabym przedstawić Wam dwie z nich.

1.
 link do teorii- klik
"Przypomnijmy sobie co "duch" powiedział kiedyś do Ashley Marin... (mowa tu o odcinku Halloweenowym, kiedy mama Hanny spotkała pewną dziewczynkę, która potem magicznie zniknęła..)

-Zadzwoniłam do mojej mamy, odebrała telefon, ale kiedy poprosiłam ją, aby zabrała mnie do domu, zaczęła płakać. Dlaczego jest na mnie zła? 
- Założę się, że moja siostra powiedziała jej, że uciekłam. Moja siostra zawsze kłamie i pakuje mnie w kłopoty.
-Jesteśmy siostrami, ale cały czas o wszystko się kłócimy, nawet o lalki.

Teraz przypomnijmy sobie co powiedziała Sara Harvey..

- (o swojej matce).. rozmawiałyśmy przez telefon, ona płakała.
- (zapytana przez Emily co się stało).. uciekłam. "

Myślicie, że to coś znaczy czy dziewczynka- duch to już dawno zapomniany, niepotrzebny wątek?


2.
link do teorii- klik
"Po obejrzeniu ostatniego odcinka zastanawiam się.. co jeśli Charles "Charlie" to ona, a nie on?
To może brzmieć dziwnie, ale dostrzegam pewne podobieństwo między Charlesem a Sarą Harvey..

Być może, Sara była adoptowana i, gdy dowiedziała się o swojej biologicznej rodzinie, DiLaurentisach, zdecydowała się ich poznać, ale została porwana..? "

Dodatkowo, spójrzcie na ten wpis:

Gdyby powyższa teoria się sprawdziła, wpis Marlene miałby sens!


To już koniec zbioru teorii o Sarze lub nie-Sarze. Która teoria najbardziej Was zaciekawiła? Może macie swoje własne? Zawsze możecie wysłać je na naszego maila lub aska, albo po prostu napisać pod postem w komentarzach, jeśli będą ciekawe, na pewno je opublikujemy! 
Napiszcie co o tym wszystkim sądzicie :)

2 komentarze:

  1. Ja jednak wolałabym, żeby Sara pozostała Sarą i nie była Charlesem. Jednak jak porównałam te dwa zdjęcia to faktycznie dostrzegłam podobieństwo.
    A co do tego starego zdjęcia Sary, strona była wykupiona, co znaczy, że to była przypadkowa modelka, co jednak skłania mnie do wierzenia, że prawdziwa Sara nie żyje :)
    Ps. Super blog. Więcej postów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to wykupiona modelka, aczkolwiek być może po prostu twórcy nie planowali "wprowadzić" Sary do serialu :)

      Usuń