środa, 24 czerwca 2015

Podsumowanie ankiety

Hej, dzisiaj mam dla Was podsumowanie ankiety, która pojawiła się ostatnio na blogu:

Czy podobają Wam się odcinki 6 sezonu? 

 

Wiem, że nie było dużo czasu na udział w ankiecie, ale myślę, że każdy zainteresowany zdążył zagłosować po obejrzeniu najnowszych odcinków :)

Teraz "wyniki";
W ankiecie wzięło udział 17 osób.
14 osobom, czyli 82% ankietowanych najnowsze odcinki bardzo się podobały.
2 osoby czyli 11% ankietowanych liczyły na coś więcej w szóstym sezonie.
I zaledwie jednej osobie (5%) nowe odcinki w ogóle się nie podobają.

Szczerze, to jestem zadowolona z tego wyniku, bo uważam, że PLL w 6 sezonie naprawdę trzyma poziom i mam nadzieję, że kolejne odcinki także nie zawiodą. Jednak rozumiem, że niektórych może już nudzić to ciągłe poszukiwanie A. i kolejne intrygi. Ale nie martwcie się, jeszcze tylko 2 sezony :P


Jak zagłosowaliście w ankiecie? Zgadzacie się z wynikiem? Piszcie pod spodem :)




2 komentarze:

  1. Mi nowe odcinki mega się podobają, jest to mój 2 ulubiony sezon! <3

    OdpowiedzUsuń