niedziela, 4 maja 2014

Sparia

Z góry przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale przez majówkę praktycznie nie miałam dostępu do komputera i dopiero teraz mogę pisać ;)
Druga sprawa: pod poprzednim postem z cyklu pojawiły się komentarze dotyczące kopiowania. Większość już tam wyjaśniłam, ale jeszcze dodam: Ludzie, nie wyszukujcie tematów do awantur! Niedawno sobie przejrzałam tamten cykl i kompletnie różni się od tego, który jest tutaj. Nie warto się o to kłócić. Mam nadzieję, że sprawa będzie już zamknięta :)
I przechodzimy do dzisiejszego tematu:
Dziś opiszę Wam Sparię. Z tego, co wiem, większość lubi tą przyjaźń najbardziej, ja osobiście też je lubię, ale nie najbardziej ze wszystkich. Do opisu, zapraszam dalej :)

 

Stosunkowo mają podobne zainteresowania: Aria interesuje się literaturą, chciała napisać książkę, natomiast Spencer przykłada dużą wagę do nauki. Aczkolwiek, mają kompletnie inne charaktery, Spence jest poważniejsza i bardziej zdyscyplinowana, ale lubi się przekomarzać. Aria bardziej idzie na żywioł :D

 
 

Spencer wiele razy doradzała też Arii w sprawach sercowych. Na przykład, kiedy ta była rozdarta pomiędzy Jake'iem a Ezrą. Natomiast Aria pocieszała przyjaciółkę w jej sprawach. Spence mogła zawsze jej się wyżalić, przykładowo, gdy przechodziła przez kryzys w związku z Tobym.

 
 

Dochodziło też między nimi do spięć. Spencer była rozdarta czy powiedzieć Arii o jej podejrzeniach, że Ezra jest A., gdyż wiedziała, że to złamie jej serce lub nie uwierzy jej i przestaną się przyjaźnić. Ale, jak wiemy, wszystko dobrze się skończyło :)

 
 

Miały sporo świetnych momentów razem i na nie też zawsze z przyjemnością patrzę. Zresztą, wszystkie Kłamczuchy się razem dogadują i każda z przyjaźni między nimi jest wyjątkowa.

 

Lubicie Sparię? Też uważacie, że to najlepsza przyjaźń w PLL? Chętnie poczytam Wasze komentarze na ten temat:)
I na poprawę humoru przed powrotem do szkoły:
              źródło gifów: 
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz