piątek, 30 stycznia 2015

Promo 5x18

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was promo 18 odcinka PLL  "Oh, What Hard Luck Stories They All Hand Me". 
(jeśli nie oglądałeś/łaś poprzedniego odcinka, od razu uprzedzam, że w tym promo pojawią się spojlery) 
Tłumaczenie:
Hanna: Policja pyta, czy nie widzieliśmy kogoś, kto zachowywał się podejrzanie. 
Aria: Oprócz Was?
Hanna: Aria, nie pomagasz.
Spencer: Wszyscy wiemy do czego Alison jest zdolna. Chce nas pociągnąć na dno ze sobą.
Mike: Bądź ostrożna, nie idź do lasu.
Holbrook: Cześć Hanna.
Hanna: Puść mnie!
Holbrook: Jak taka dziewczyna jak Alison, stała się dziewczyną jak Alison? 

Zapowiada się ciekawy odcinek! 
Zastanawia mnie co kombinuje Mike, jak dla mnie już od początku 5B jest jakiś podejrzany. 
Talia i Emily <3 Według mnie pasują do siebie. Chociaż też coś mi w Talii nie gra :P
Hanna vs Holbrook, to może być ciekawe... 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

7 komentarzy:

  1. Myślę, że słowa Mike w pewien sposób miały ostrzec Arie przed nim samym. Fajnie by było gdyby doszedł do tego, że to Aria zabiła Mone i chciał zemsty...w końcu coś by się działo. A dlaczego miałby tak pomyśleć? Aria nie przepadała za moną, w końcu jej zdaniem to diabeł, po drugie po śmierci Mony chciała się dużo o niej dowiedzieć. Mike mógł pomyśleć, że to przez poczucie winy. Wiem, że nie możliwe jest to co teraz napisałam i pewno ta scena będzie zupełnie inna i nudna, ale cóż :D

    Zapraszam na mojego bloga :*
    http://teenwolf-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki motyw byłby fajny :)
      Jak już pisałam, dla mnie Mike jest podejrzany i nie zdziwiłabym się, gdyby to on zabił Monę!
      Czy Aria mogłaby to zrobić... sama nie wiem, ale z pewnością byłoby to ciekawe ;)

      Usuń
  2. Zapowiada się naprawdę nieźle! W szczególności sceny Arii i Mike oraz Hanny i Holbrooka.

    +Zapraszam na bloga o Lucy Hale ;)
    http://lucyhalepoland-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie, to Aria moze byc -A, bo:
    * była pokazywana z mnóstwem różnych telefonów
    *Dostala najmniej sms'ow od innych klamczuch. Ok. 20
    * na balu miala sukienke z wersji Black Swan.
    * Dlaczego tylko Aria w czołówce robi "ćśś"? Może ona kryje największy sekret?
    * W 2x01 Aria była z kłamczuchami na miescie i kiwnęła do kogoś głową i wtedy wszystkie otrzymały SMSa od A.
    * Gdy Aria pisala swoje imie na szybie pociagu dla Adama Lamberta, to Ostatnia litera przypominala podpis A!
    * Na czajniku Arii znajdowała się litera "A".
    * Wypowiedziala slowa ' Im jesteś śmielsza, tym mniej pytań zadają'
    * większość fanów jest zdania, że Aria może mieć rozdwojenie jaźni. Ma dwie osobowości - tą, która jest dręczona i tą, która dręczy.

    I jeszcze, to, ze Aria czesto patrzy w lustra, tak jakby wlasnie jej choroba sie odzywala i szukala tej ' drugiej ja'.
    co o tym sadzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię teorie o Arii, czytałam wiele tych wskazówek :)
      Mimo wszystko nie wierzę, że mogłaby być A. Znienawidziłabym chyba ten serial haha :D

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o Arię, to jest ona moją główną podejrzaną jeśli chodzi o kłamczuchy, nie wyobrażam sobie żadnej z dziewczyn w roli A, tylko ją :)

      Usuń