środa, 21 stycznia 2015

Promo 5x17

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was promo 17 odcinka: 
(jeśli nie oglądałeś/łaś poprzedniego odcinka, od razu uprzedzam, że w tym promo pojawią się spojlery) 

Zapowiada się ciekawy odcinek ;) 
Najbardziej ciekawi mnie jak rozwinie się ten ''wątek'' z beczką, w której może być Mona. I ogólnie z tym garażem (czy jakkolwiek nazywa się to miejsce gdzie ta beczka się znajduje :P). 

Mam do Was jeszcze pytanie: Czy uważacie, że Holbrook jest A? 
Jak dla mnie, to możliwe że pomaga Ali, ale nie sądzę, że może być A. Tak samo, jak nie uważam, że Alison jest A. Jak dla mnie to za proste, żeby mogło być prawdziwe, jeśli wiecie co mam na myśli ;) 

PS: Jeśli bardzo chcecie, mogę przetłumaczyć to promo, ale ciężko mi jest wyłapać co wszyscy tutaj mówią, w sumie jak (prawie) zawsze przy promach (czy tak się odmienia promo? :D), bo są one bardzo chaotyczne. 

Do zobaczenia! :)

2 komentarze:

  1. A ja zaczynam wierzyć że a jest Andrew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś o tym myślałam ;)
      A dlaczego tak uważasz? :)

      Usuń