poniedziałek, 19 stycznia 2015

TOP 15 cytatów... Spencer #1

Hej :)
Zapraszam Was na pierwszy post z serii ''TOP 15 cytatów...''. Na pierwszy ogień pójdzie moja ulubiona kłamczucha, czyli Spencer. I tak, robiłam już tą serię na innym blogu, jednak bardzo mi się ten pomysł spodobał, więc postanowiłam zrobić ten cykl też tutaj :)
(z góry przepraszam, jeśli cytaty z posta z tamtego bloga się powtarzają)
Zapraszam do rozwinięcia!
15.
''Muszę nauczyć się przestać przejmować.''

14.
''Zdecydowałam, że nie będę już ofiarą. To nie to kim jestem''.

13.
''Mogłabyś nie być tutaj?''

12.
''Myślałam że jesteśmy Team Sparia. ''

11.
''Prawda zawsze wyjdzie na jaw, w ten lub inny sposób.''

10.
''Znasz motto Hastingsów: po co cieszyć się dzisiejszym dniem, skoro można martwić się o jutrzejszy.''

9.
''Nie jesteś pierwszą dziewczyną która uległa Downton Grabbiemu.''

8.
      ''Jesteś mała, ale jesteś wielka.''

7.
''Porzucam rolę Velmy, teraz jestem Daphne.''

6.
''Za każdym razem kiedy niańczysz Ezre, pozbawiasz go klejnotów. ''

5.
Aria: Oczywiście że to ja
Spencer: Tak, ale jej mama pomyślałaby że to tylko Spencer, no wiesz, szmaci się.

4.
''Jeśli myślisz że pozwolę Ci ją skrzywdzić, to nie doceniasz mnie.''

3.
''Wyobrażam sobie noworodka... z sześciopakiem''

2.
''Aby rozmawiać z gorącym nauczycielem angielskiego, wciśnij 3 ''

1.
''Wiesz co mówią o nadziei, jest matką głupich.''

A jakie są Wasze ulubione cytaty Spencer? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia! 

16 komentarzy:

  1. tylko że tą serie pisałaś na innym blogu i teraz ją tutaj bd pisać? żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdążyłam napisać jednego posta z tej serii, tutaj będę jedynie ją kontynuować :)

      Usuń
    2. no jednak zdążyłaś http://pll-poland.blogspot.com/2014/10/top-10-cytatow-spencer.html

      Usuń
    3. No i to jest właśnie ten jeden post ;)

      Usuń
    4. ale ty ją stworzyłaś tam..tutaj powinnaś coś nowego wymyślić a nie...

      Usuń
    5. Będą też inne, po prostu koncepcja tej serii bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
    6. A nam sie nie spodobała. ... a powinnas sie chyba liczyć z zdaniem czytelników.

      Usuń
    7. Nikt mi nigdy nie napisał ''że ta seria mu się nie podoba'' ;)

      Usuń
    8. Nigdy nas też nie zapytalas o zdanie. Tylko napisałaś że coś takiego wprowadzasz i koniec kropka...

      Usuń
    9. Chyba właśnie po to jest pierwsza notka, żeby pod spodem napisać czy seria się podoba czy nie. Nie trzeba specjalnie pisać: Czy na pewno pomysł się podoba? :/

      Usuń
    10. Jak wielu osobom się nie będzie podobać, to nie będę pisać ;)

      Usuń
  2. W 15 cytacie "caring" znaczy 'przejmować się', a nie płakać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam crying haha :D Dziękuje za poprawę ;)

      Usuń
  3. Fajne te cytaty.
    Jak chcecie wejdźcie również tutaj. Też możecie znaleźć ciekawe posty
    http://rosewoodlie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń