wtorek, 27 stycznia 2015

Spoilery sezon 5 i 6

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was całkiem sporo spoilerów. Od razu mówię, że znalazłam je na forum i stronce o PLL i są one pomieszane. To było dość dawno, więc nie potrafię dokładnie podać źródła. 
Oczywiście, traktujcie te spoilery z przymrużeniem oka, niektóre mogą okazać się prawdziwe, a niektóre nie ;) 
Czytacie na własną odpowiedzialność :P
Zapraszam do rozwinięcia!
- Paige wróci w 6 sezonie
- W 5x21 pojawi się nowa postać
- Dowiemy się kto jest A w tym roku
- Ashley Marin ma wielki sekret
- Będzie flashback z Ezrą
- Hanna i Emily będą tańczyć na otwarciu New Brew
- W 5x18 będzie flashback Mony i Hanny
- Dowiemy się, że to Jenna była w masce Emily na nagraniu
- Aria i Jason będą na obiedzie w 5x16
- Hanna dalej popadnie w bulimię
- To Cece wjechała w dom Emily
- Będą sceny Ezry i Caleba w 5B
- Będzie nowa czołówka
- Emily będzie cheerlidearką
- Aria będzie aresztowana za zabójstwo Shany pod koniec 5x22
- Mona została zamordowana przez kogoś komu ufała
- Będzie flashback z Moną i Alison
- Wróci Andrew (5x19)
- Pojawią się rodzice Bethany
- Paige jest odpowiedzialna za zabójstwo Mony
- Ezra i Hanna mają wspólna scenę w 5x19
- Jason przeprowadzi się do domu Marinów
- 3 osoby są odpowiedzialne za śmierć Mony
- Bal będzie w 5x20
- Holbrook zostawił Alison list
- Holbrook wróci w 5x19
- Aria powie Fitzowi o liście,który napisała do Jackie w 5x17
- Sara Shepard pojawi sie w 5x24

Który spoiler zaciekawił Was najbardziej?
Mnie ciekawi sekret Ashley, taniec Em i Han i to, że Paige zabiła Monę. 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

6 komentarzy:

  1. taaa 5x15 już było i mamy Mony tam nawet nie było -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sekret Ashley - przespala sie z jasonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to można nazwać wielkim sekretem, ponieważ Hanna o tym wie :) I ogólnie, jak dla mnie to może być coś większego (np. jest w ciąży) :P

      Usuń
  3. Powiem tak całkiem interesujące spoilery i ciekawe kto zabił Monę...
    - W 5x15 ktoś zamorduje mame Mony To się akurat nie zgadza, ale mam nadzieje,że reszta się sprawdzi oprócz tego aresztowania Arii...
    Zapraszam do mnie: http://favouritethings-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń