wtorek, 12 sierpnia 2014

Tydzień z co wiemy o...? #1

Dzisiaj jest wtorek, a do końca wakacji już tylko 19 dni :(
Post miał być wczoraj, ale nie wiedziałam, że mi to zajmie tyle czasu.
Przez to całe zamieszanie z usunięciem bloga itd. nie zrobiłam wszystkich obiecanych cykli, ale przez czas, w którym będę pisała "co wiemy o...?" będę pracowała nad dwoma pozostałymi cyklami, ale nie wiem czy zdołam wszystkie dokończyć do końca wakacji.
Aha, jeszcze chciałam zapytać co chcielibyście czytać po wakacjach już mam kilka pomysłów, ale blog jest dla Was, więc możecie składać zamówienia :)

Co wiemy o Arii?







-lubi czytać książki;
-lubi oglądać czarno-białe filmy;
-pisze opowiadania tylko dla siebie;
-ma pamiętnik;
-potrafi grać na pianinie;
-miała kiedyś różowe pasemka;
-ma swoją ulubioną pacynkę świnkę;
-miała kiedyś opiekunkę Simone, która ją odwiedziła i podrywała Ezrę;
-w dzieciństwie miała przyjaciela Holdena, z którym się później spotykała (niby na randki). Swoją drogom on podobno ma wrócić;
-jest wegetarianką;
-ma młodszego brata - Mike'a;
-jej rodzice są nauczycielami;
-razem z Ali przyłapały ojca na zdradzie, którą ukrywała przed matką;
-gdy dowiedziała się o zdradzie zdemolowała jego biuro razem z Alison;
-po zaginięciu Alison wyprowadziła się do Islandii;
-Mona nazwała ją kiedyś Big A;
-była w związku ze swoim nauczycielem (dalej z nim jest, ale już jej nie  uczy);
-chodziła również z Noelem (w którym się kochała przed zaginięciem Ali) i Jake'iem;
-całowała się z bratem Ezry - Wesley'em, Jasonem, Conorem i Raley'em;
-Sean przez chwilę chciała z nią być, ale ona go odrzuciła;
-w 1 sezonie była na podwójnej randce z Noelem, Hanną i Seanem;
-została przyłapana przez Noela jak całowała się z Ezrą;
-jako pierwsza dostała SMS od A;
-klub N.A.T. miał dużo jej zdjęć jak śpi;
-Jason dał jej pudełko z rzeczki w tym lalkę, po którą Ali przyszła jak Aria była chora;
-chodziła na ceramikę, gdzie spędzała czas z Jenną;
-razem ze Spencer była w kostnicy;
-miała koszmary z udziałem Jasona;
-prowadziła samolot;
-odwiedziła Monę w Radley;
-flirtowała z Adamem Lambertem;
-przebywała z trupem w trumnie (Garrettem);
-próbowała znaleźć mamie nowego partnera;
-chodziła na naukę sztuk walk do Jake'a;
-walczyła z Cece;
-zabiła Shanę;
-jest/była wolontariuszką w Radley;






Wiemy o niej coś jeszcze?
Tak na marginesie uważacie, że Lucy zasłużyła na nagrodę Teen Choice Awards? Ja osobiście głosowałam na Troian. A Wy?


4 komentarze: