sobota, 16 sierpnia 2014

Od tak- co nas zaskoczy?

Kochani !

Zawsze chciałam podzielić się takim własnymi przemyśleniami na temat Pretty Little Liars- czyli naszego ukochanego serialu :D
Nie wiem, czy od czasu do czasu, mogę napisać taki post, ale to Wy możecie wyrazić swoją opinię pod postem ;)
Gotowi- Zaczynamy :D





Zawsze ciekawiło mnie jedno- jeśli PLL ma ciągnąć się przez te 7 sezonów, albo i więcej ( kocham PLL, ale siedem jak dla mnie to przesada!) to czy w ogóle będziemy zaskoczeni rozwiązaniem?

Jeśli założymy, że główne A zostanie wyjawione i jego motywy, to czy ktokolwiek nas zaskoczy?
Nie wiem jak Wy, ale ja byłabym za kłamczuchą. No i oczywiście za racjonalnym wytłumaczeniem tego.
Dlaczego prawie tylko kłamczuchy by mnie zaskoczyły? Bo każdą inną postać, kiedyś podejrzewałam i coś na niego jest.





 Mona- Nie. Mnie już to nie zaskoczy. Nawet jeśli okaże się, że jest ona od samiutkiego początku. Niestety nie będzie tego wielkiego "WOW". Chociaż i tak jej postać jest bardzo interesująca, więc jestem tylko ciekawa czemu nadal życzy kłamczuchom źle.

 


Ezra- Na Ezrę niczego nie mam, ale nie byłabym zaskoczona, tylko wściekła jakby to on stał za tym wszystkim. Na początku się przyznał, a potem nadal był A. To wydawałoby mi się całkowicie głupie, więc i ten kandydat by mnie nie zadowolił :D



Toby- W sumie. Byłoby to ciekawe, ale był już on A, więc to nie jest jeszcze pełna radość z mojej strony ;P


Wren- Wiele osób, w tym ja podejrzewałam/podejrzewam go o bycie A. No i dlatego też, jak dla mnie nie powinien być w A- teamie.





Jenna.- Ona już jak dla mnie całkowicie odpada. Chociaż, fajne by było to z innej strony- tak wiele na nią wskazuje, ale nie wszyscy biorą to na serio... i nagle bum! To ona!






Cece- Nie jest ona od samego początku w serialu, więc traktuje to bardziej jak "grę nie fair" z nami, jeśli ona byłaby głównym A, bo nie widzieliśmy jej poczynań od samego początku i nie mogliśmy wymyślać teorii itd. Dla mnie to traciłoby na efekcie.


Wymieniłam tylko kilka postaci, ale na pewno nie podoba mi się pomysł "A", które doszło później niż w pierwszym sezonie.

A Was, kto zaskoczyłby, a kto nie w byciu A?

Piszcie :)


4 komentarze:

  1. A Aria,Spencer? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamczuch nie chciałam wymieniać, bo każda z nich by mnie zaskoczyła :D

      Usuń
  2. wdg mnie bedzie to ktos totalnie nie znany, albo nie wiem brat ezry, ktos kto ma pieniadze na te wszytskie gadzety, wynajmowanie ludzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze się "ot tak".
    Dziewczyny, robicie czasami paskudne błędy, aż oczy bolą jak się czyta.
    Sory, ale najgorzej z Was pisze Azumiczka...

    OdpowiedzUsuń