środa, 25 lutego 2015

Ezra jest A

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was kilka teorii mówiących, że Ezra jest A. Od razu mówię, że niektóre z nich nie są wymyślone przeze mnie (źródło na końcu posta). 
Zapraszam do rozwinięcia! 
1. Chyba każdy pamięta, że Ezra był podejrzany o bycie A, jednak okazało się, że ''pisał tylko książkę''. Ale, czy to możliwe, że miał wynajęty loft w innym mieście, tylko z powodu książki? Miał przerażający system stalkujący... dla książki? Siedział w swoim samochodzie, w czarnych ubraniach i patrzył jak Aria śpi... dla książki? Miał kamery w swoim mieszkaniu... dla książki? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...


2. Czy to nie dziwne, że A wysłało wiadomość do Hanny o Kate i jej ojcu niedługo po tym, jak Hanna powiedziała o tym Ezrze (czy tak to się odmienia? ;D)? Bo skąd A mogło wiedzieć o wizycie Hanny u ojca? 

3. Pewien fan zapytał Marlene jak bardzo jesteśmy zżyci z postacią która jest A w skali od 1 do 10. 
Marlene odpowiedziała, że nie powie, bo jesteśmy już tak blisko końca i chce żebyśmy sami to rozpracowali. I to dało mi do myślenia. Może to trochę głupie, ale moim zdaniem, gdybyśmy nie byli zbytnio zżyci z daną postacią, to Marlene odpowiedziałby coś w stylu ''każdy fan może być zżyty z jakąś postacią bardziej lub mniej i jest to raczej rzecz subiektywna''. Natomiast, jeśli postać jest nam bliska, odpowiedziała by właśnie w taki sposób, jaki to zrobiła. I kto z bohaterów jest nam bliski? Kłamczuchy, ich rodziny.... albo chłopaki. Najlepiej tacy, których znamy i kochamy już od pierwszego odcinka...

4. Marlene powiedziała kiedyś, że A wystąpiło w pilocie. Niedawno napisała, że chodziło o Monę. Nie zaprzeczyła jednak, że ''teraźniejszego'' Big A tam nie było. 

To właściwie tyle. Co o tym myślicie? Ja coraz bardziej zaczynam w to wierzyć.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

9 komentarzy:

  1. Ezra może być A, jednak wydaje mi się, że jest to za mało zaskakujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, ciekawa teoria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ezra jest bardzo podejrzany. Uważam, że Ezra może być big A. Posiadał wysoko wyspecjalizowany sprzęt do śledzenia dziewczyn, chodzi mi o wszystkie kamery, podsłuchy, ekrany, komputery. Nie wiem kto by angażował się aż tak tylko po co by napisać książkę. Marlen napisała kiedyś, że motywem A jest miłość. Ezra jak pamiętamy, umawiał się z Alison...lączyło ich coś więcej niż tylko koleżeństwo. Może nie znamy całej historii w tym temacie i Ali go zraniła, zdradziła, sama nie wiem. Postacie takie jak Mike czy teraz Andrew są wprowadzone przez autorów tylko po to by odwrocić naszą uwagę od faktycznie podejrzanych, zajmujemy się pytaniem czy Andrew jest podejrzany a nie zwracamy uwagi gdzie podział się Ezra czy Toby?

    Ps. Toby również mógłby być big A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, skoro kierują nasze podejrzenia na np. Andrew to znaczy że on nie jest A :P Przynajmniej zawsze tak było (Melissa, Mike, Garett, Ian, Jenna itd.)
      I przez to właśnie nie myślimy, gdzie są teraz Ezra lub Toby? Dawno ich nie widzieliśmy... :)

      Usuń
  4. Moje typy to Toby lub Ezra. A Big A jest mezczyzna. Tak sadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem, ale również wydaje mi się, że A jest mężczyzną (Marlene powiedziała, że w którymś odcinku będziemy mieć pewność co do tego, ale zapomniałam, w którym :P).

      Usuń
    2. W finale 5 sezonu :)

      Usuń