sobota, 14 lutego 2015

TOP 15 cytatów... Emily #4

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was post z 15 cytatami Em.
Bez zbędnego przedłużania,
Zapraszam do rozwinięcia!
15.
''Myślę, że coś jest ze mną nie tak.''

14.
''Okłamywać Tobiego to jak jak okłamywać Dalai lama.''
(wg. google był to przywódca religijny, przedstawiciel jednej z czterech największych szkół buddyzmu tybetańskiego)

13.
''Niektórzy ludzie marzą by stąd uciec.'' 

12.
''Potrzebuję teraz przyjaciółki.''

11.
''Czasami coś wygląda źle, a tak naprawdę takie nie jest. Czasami jest inne wyjaśnienie na to co się dzieje.''

10.
''Wiecie, A próbowało nas rozdzielić, Mona tak naprawdę zbliżyła nas do siebie. Teraz wiemy, że jesteśmy silniejsze.''

9.
''Musisz pozwolić żeby wszystko rozegrało się tak jak powinno.''

8.
''Jestem naprawdę zmęczona wszystkimi, którzy traktują mnie jakbym była zrobiona ze szkła.''

7.
''Nie, to nie może być prawda. Mam 94 na teście.''

6.
''Nie doceniam bycia okłamywaną.'' 

5.
''Kochałam ją bardziej niż przyjaciółkę. Po prostu nigdy nie miałam okazji powiedzieć jej tego we właściwy sposób.''

4.
''Zawsze jest więcej do opowiedzenia niż ludzie myślą.'' 

3.
''Nie wyszłam z szafy. Wypadłam, na twarz.'' 
(come out of the closet oznacza ujawnić swoją orientację seksualną) 

2.
''Kiedy ludzie pojawiają się w twoich snach nie oznacza to, że chcą coś od Ciebie, tylko że Ty chcesz coś od nich.''

1.
''Albo pokażę komuś cycki i znowu będziemy w wiadomościach.'' 


To już wszystkie cytaty :) 
Jakie są Wasze ulubione cytaty Emily? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz