wtorek, 10 lutego 2015

Promo 5x19

Hej :)
Strasznie Was przepraszam, że tak długo mnie nie było. Poprzedni tydzień w szkole był dla mnie dość ciężki i stresujący, dodatkowo ciągle wracałam do domu koło godziny 19. W weekend z kolei chciałam trochę odpocząć od szkoły, internetu, itd. No a w poniedziałek się rozchorowałam. 
Jednak dzisiaj jest już wszystko dobrze i mam trochę czasu wolnego, więc powracam do życia na blogu! :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z zaległym promo odcinka 19 ''Out, Damned Spot": 
Tłumaczenie:
Hanna: To nasza krew.
Trochę tutaj i trochę tutaj, i kaboom, wszystkie dzielimy celę z Ali.
Spencer: Jesteś królową niepomagania! 
Aria: Wiesz do czego Ali jest zdolna!
Coś się dzieje i musisz mi powiedzieć co!
Mike: Nic Ci nie powiem.
Spencer: Co to jest?
Mogę zostać aresztowana ponownie!

Jak dla mnie odcinek zapowiada się ciekawie! Nie mogę się już doczekać, ale chyba poczekam na napisy, żeby wszystko dokładnie zrozumieć ;) 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

2 komentarze:

  1. Mega nie mogę doczekać się odcinka! Mam nadzieję, że promo nie kłamie i odcinek będzie naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń