piątek, 27 lutego 2015

Moi podejrzani po 5x21

Hej, chciałabym Wam zaprezentować moją listę podejrzanych osób po odcinku 5x21. Więc jeśli jeszcze go nie oglądaliście, nie zaglądajcie do tego posta!

(nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem tego, jestem zakochana w tym zdjęciu, haha :D)


Andrew

Tak, wiem, że jak twórcy podrzucają nam kogoś i robią wszystko, żeby wyglądał na podejrzanego (Toby, Ezra, Mike, itp.), to na pewno tak nie jest. Ale tutaj nie odrzuca mnie to zachowanie aż tak bardzo, jak np. przy Mike'u. Gdy Andrew powiedział zdanie powyżej wgapiałam się w telewizor z niedowierzaniem. Niby przypadek, a jednak nie :P I to jego spojrzenie...
Dużo osób mówiło, że to aż śmierdzi, jak zrzucanie winy na wszystkie poprzednie osoby, ale sądzę, że tu może kryć się coś więcej. Zauważyliście, że Andrew zawsze pojawia się w szczególnych dla Arii momentach? Najpierw wtedy, kiedy Mike na nią naskoczył, teraz, gdy zrzuciła ciężarki brata i zwichnęła kostkę. Podczas konfrontacji z Cyrusem... Zawsze w odpowiednim miejscu i czasie. I to, że nagle "zakochał" się w Arii... Coś mi tu nie gra. Dlatego piszę go na pierwszym miejscu, wydaje mi się naprawdę bardzo podejrzany.


Colin

On wydaje mi się dziwny... Melissy i Wrena nie ma w Londynie, nagle okazuje się, że w ich mieszkaniu mieszka ktoś obcy, a, o ile mi się wydaje, nikt nie wspomniał o tym Spencer... Dziwne, nie? Z tego, co widzimy na zdjęciach z 5 x22 (jeśli jeszcze nie widzieliście, możecie znaleźć je tutaj), mężczyzna bardzo zbliży się do Spence... Czy aby nie za szybko? Niezbyt mi się to podoba. Czy zastanawialiście się kto miał najlepszy dostęp do rzeczy naszej Kłamczuchy i mógłby podłożyć jej krew? To chyba oczywiste, że Colin bez problemu mógłby tego dokonać! W końcu A. musiało mieć jakiegoś pomocnika, aby Spence w żadnym wypadku nie zapomniała, że od A. nie da się uciec... Też stawiacie na Colina?

Toby
(przepraszam za jakość :( )

Toby już od kilku odcinków chodzi mi po głowie. Cały czas mówi Spencer, żeby się nie mieszała w różne sprawy... Czy on coś wie? Nie będę się tu długo rozpisywać, ponieważ ostatnio dodałam teorię o tym, jakoby Toby miał pracować dla A. (LINK), ale chciałam tu trochę o tym napomknąć :)

Mike

Nie zabijajcie mnie! Wiem, że najpierw piszę, że Mike nie będzie A., a twórcy tylko chcieli go "wrobić", a potem go tu zapisuję, ale... Co jeśli najpierw oczyścili go z zarzutów opowieścią o Monie, a tak naprawdę to on maczał w tym palce? Myślę, że może to służyć odwróceniu naszej uwagi. A jak Wy myślicie?

Ezra


Przez tą całą historię z książką chyba już nigdy nie pozbędę się myśli, że mógłby być zły :D
No bo co się dzieje teraz z Ezrą? Wiem, że "pokłócił" się z Arią i w ogóle, ale... bez przesady. Żeby tak od razu znikać? Może nie podejrzewam go o bycie A., ale i tak nie wiem co sądzić o jego postaci... Ostatnio w ogóle do mnie nie przemawia.

To już wszystko związanego z moimi przemyśleniami na ten temat. Teraz Wy wykażcie się w komentarzach i napiszcie kto według Was jest najbardziej podejrzany. :)

4 komentarze:

  1. Mam dokładnie te same typy co ty, no jeszcze podejrzewam Jasona. Kocham cię za to że też podejrzewasz Colina o podłożenie krwi. Reszta osób zachwyca się jego brytyjskim akcentem xd
    Co do Andrew, to jeden z producentów/ reżyserów ( w sumie nwm kto dokładnie ) dał wskazówkę dotyczącą jego i tego jak zawiązał bandaż Arii i porównał to do A w szpitalu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, też nie rozumiem tego zachwytu nad Colinem :D
    Jeśli chodzi o Andrew to pewnie nie jest A., ale sachowuje się meega dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem na bieżąco w teoriach spiskowych i nigdy jakoś nie dociekałam kto może być A, nie doszukiwałam się żadnych dziwnych rzeczy, ale po tym odcinku coś mnie uderzyło, nagle i z całą siłą :) jeśli ta teoria została już obalona, to mówcie :)

    Caleb jest A! To, co najbardziej mnie zdziwiło to fakt, że nie pozwolił Hannie uciec, kiedy się dowiedzieli, że wydano nakaz aresztowania. Wcześniej to on by powiedział, żeby uciekać, zanim Hanna w ogóle zdążyłaby o tym pomyśleć. A teraz jeszcze sam ją zawiózł na komisariat. Swoją drogą, skoro to Hannę mieli aresztować, to czemu Toby nie zadzwonił do niej, tylko do Caleba? nie mógł na pewno założyć, że są akurat razem. kolejna rzecz, nie od dziś wiadomo, że Caleb jest komputerowym mistrzem. tylko on wiedział, że jadą z Hanną na komisariat i że ona chce pokazać wiadomości od A. i nagle, gdy Hanna już ma wyciągnąć ostetczny dowód szantażu, wszystkie wiadomości się kasują. mógł też ściągnać Tanner i Tobyego do magazynu, jak pojechał z Hanną obczaić beczkę. czytając te posty, natrafiłam też na ten o piosence i wskazówkach w niej, tu było nawiązanie do Mike'a, ale jeśli ktoś kiedyś oglądał Ravenswood, które skasowano, to tam była informacja, że Caleb i Miranda są wcieleniem kochanków - może naciągane, ale jednak Miranda też nie żyje... ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna teoria! Sama bym na coś takiego nie wpadła! Fakt, oglądałam Ravenswood i mogłoby być to nawiązanie również do tego, chociaż nie wiem czy twórcy będą ciągle kontynuować wątek tego serialu... :(

      Usuń