niedziela, 1 marca 2015

TOP 15 cytatów... Alison #5

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii TOP 15 cytatów. Tym razem, Alison. 
Zapraszam do rozwinięcia!

15. 
''Jeśli wrócisz do Rosewood, pogrzebię Cię.'' 

14.
''Cóż, widocznie nie znasz mnie tak dobrze.'' 

13.
''To nieśmiertelność, moje drogie.'' 

12.
''Myślisz że znasz ludzi, a potem Cię zaskakują.'' 

11.
''Słyszałam że seks po zerwaniu (nie wiem, czy dobrze to przetłumaczyłam :P) jest najlepszy.''

10.
''Nie są takie głupie, na jakie wyglądają. Wiedzą że mnie potrzebują.''

9.
''Nieśmiała na ulicach, seksowna w prześcieradłach.'' 

8.
''Dlaczego każda kobieta myśli, że może zmienić faceta?''

7.
''Masz to, co Ci dałam''

6.
''Czy wyglądam na martwą?''

5.
''Kiedy coś ukrywam, to zostaje ukryte. Dopóki nie chcę, aby zostało to ujawnione.''

4.
''Powiedzenie prawdy złej osobie, w złym czasie to powód dla którego skończyłam tutaj. Weź przykład ze mnie, zawsze wychodzisz lepiej z dobrym kłamstwem.''

3.
''Nie jesteś zmęczona byciem sobą?''

2.
''Dwie potrafią dotrzymać tajemnicy, jeśli jedna z nich jest martwa.''

1.
''Tęskniłyście za mną?'' (czyli kultowy cytat Ali)

To były wszystkie cytaty. 
Jakie są Wasze ulubione cytaty Alison?
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz