sobota, 28 marca 2015

#Pretty Liars testuje naszą cierpliwość






  "Pretty Little Liars testuje moją malutką i słodką cierpliwość"

 Pomyślałam, że w przerwie do kolejnego sezonu będę dodawać codziennie krótkiego posta z serii, takich zabawnych, czasem absurdalnych scen z Pretty Little Liars, bądź przemyśleń innych lub moich.

Trafiłam na ciekawy artykuł pokazujący rozdrażnienie fanów i ich zabawne komentarze na temat serialu. Sądzę, że na rozluźnienie takie posty mogą być ciekawe :)
Napiszcie, co o tym sądzicie :)





 Spencer: Mogłabym Ci zdjąć maskę.

A: Nie możesz. Mam przed sobą jeszcze dwa sezony.

Spencer: Racja, poczekam.


Ja wiem, że Pretty Little Liars jest pełne takich absurdów, no ale... błagam!
Nasza najsprytniejsza Spenc i coś takiego. Pff, jak mogłaś nam to zrobić Spencer?

Taak, to mnie do szału wyprowadziło. W ogóle cała ta scena ze Spencer. Wszystkie uciekają od tego psychopaty, a Spencer wybiera się na zwiedzanie dom, no bo po co się bać i szybko ewakuować, prawda?


 Źródło





1 komentarz:

  1. Też się o to wkurzałam :D Ale i tak to moja ulubiona scena z odcinka, taka mroczna i wgl :P

    OdpowiedzUsuń