wtorek, 10 marca 2015

Być jak Aria...

Hej! Dzisiaj mam dla Was teorię, którą znalazłam na Tumblrze. Bardzo mi się spodobała i mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Zainteresowani, jak zwykle rozwijają :)
 
 
 
 
 
(Przepraszam, że w takiej różnej wielkości, ale nie mogłam ustawić inaczej :()

Wszyscy zastanawiamy się, dlaczego Mona powiedziała Arii, że Alison jest A. zamiast Hannie. (odcinek 5x12)
  • Spójrzcie na odbicia lustrzane Arii i Mony
Myślę, że w sezonie czwartym Mona zainteresowała się Mikiem nie tylko, żeby zbliżyć się do Arii, ale też, żeby w jakiś sposób stać się nią!
Zaczęła się nawet ubierać jak Aria, nagła zmiana stylu, ubieranie się w stylu grunge i we wzorki "leopardowe".

  • Dlaczego? Czy wszyscy nie myśleliśmy, że ma to coś wspólnego z tym, że Aria jest A.? Alb obie cierpią na tą samą chorobę psychiczną? 
Tak czy siak, Mona zdawała się faworyzować Arię w sezonie pierwszym i drugim. Uratowała związek Ezrii sprawiając, że Jackie odeszła. Oprócz tego, Aria była najmniej torturowana przez A. 

  • Wydaje się też dziwne, jaką sympatią Aria darzyła Monę w 5x11. Mówiła jej, że nie powinna zginąć spadając z klifu w tą pamiętną noc, kiedy tak naprawdę Aria wcześniej zastraszała ją z tego samego powodu. To nie ma dla mnie sensu...           Źródło
 

Co myślicie o tej teorii? Mi wydawała się kompletnie inna od pozostałych, dlatego przyciągnęła moją uwagę. A jak Wy uważacie? To prawdopodobne?








2 komentarze:

  1. Jak to mówią... "W PLL wszystko jest możliwe", ale dla mnie jest to nieco naciągane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie byłoby to trochę naciągane, ale who knows... ? :D

      Usuń