piątek, 13 marca 2015

Ruszamy z nową serią!

Hej! Więc, tak jak w tytule postu, mam dla Was informację: otóż, startuję z nową serią. Nie będzie ona zbyt długa, będzie to jakieś cztery- pięć postów. W każdym poście będzie urywek opowiadania i końcowy list A. Ale w każdej notce kto inny będzie tym tajemniczym prześladowcą. Można powiedzieć, że będzie to coś podobnego do Wywiadów z A., ponieważ podczas notki będziecie musieli zgadnąć o kogo chodzi. W głowie miałam wiele pomysłów, jak PLL powinno się zakończyć i wpadłam na coś takiego. Napiszcie, jak podoba Wam się pomysł i czy będziecie chcieli coś takiego czytać :)
Oprócz tego, postanowiłam jeszcze raz obejrzeć odcinek "Shadow Play" i na podstawie tego, co już teraz wiemy, ponownie przeanalizować zachowania niektórych bohaterów. 

Jak zawsze, wypowiadacie się w komentarzach ;)

6 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście ruszyliście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam trochę czasu, żeby dopracować posta, nie chciałam tego robić na odwal się, dlatego już w przyszłym tygodniu post będzie dodany :)

      Usuń