piątek, 27 marca 2015

Kim jestem...?

Hej, dziś przychodzę do Was z teorią, do której zainspirowała mnie notka na Tumblrze [LINK].

Mnie ten pomysł naprawdę zachwycił, mam nadzieję, że pokochacie tę teorię tak bardzo jak ja :) Więc zapraszam!

Co jeśli A. robiło te wszystkie okropne rzeczy Kłamczuchom, aby chciały poznać jego tożsamość, ponieważ...
Sam nie wie kim jest?
To wydaje się szalone, ale jeśli zakładamy, że Charles (czy ktoś tam:P) był w Radley, to możemy zakładać każdą możliwość, dlaczego się tam znalazł, również utratę pamięci! Jak mógłby stać się A.?


Mona trafiła do Radley. Wtedy o sprawie A. było bardzo głośno w mediach, więc Charles naturalnie słyszał o wszystkim. Wtedy skojarzył Monę. Był w Radley już od jakiegoś czasu, ponieważ w niewyjaśnionych okolicznościach stracił swoją pamięć. Chciał dowiedzieć się czegoś o swojej przeszłości, o tym kim jest, ale terapie w psychiatryku niczego nie dawały. Potrzebował czegoś bardziej skutecznego. Więc spotkał Monę i poprosił ją o pomoc. Mona nadal nie wyleczyła się ze swojej nienawiści do Kłamczuch, więc wtajemniczyła Charlesa we wszystko, co do tej pory robiła. Powiedziała, że to jedyny sposób, aby dowiedział się czegoś o sobie. On uwierzył jej i kontynuował jej dzieło.

Nie nauczony, co można robić, a czego nie, Charles uważał, że dręczenie Kłamczuch nie jest niczym złym i pogłębiał ich tortury coraz bardziej, chcąc, aby były zdeterminowane, by odkryć jego tożsamość. Dlatego porwał Monę, aby przyjaciółki przyszły jej na pomoc. Kiedy sprawy zaczęły przybierać nieoczekiwany obrót i Kłamczuchom groziło więzienie, Charles wiedział, że nie będą mogły dalej kontynuować swojego śledztwa. Dlatego porwał je i przywiózł do "domku dla lalek". Tam znajdowały się wskazówki o tym, kim jest. Chciał, aby Kłamczuchy poukładały to w całość. I nie zamierza ich wypuścić, póki tego nie zrobią...


Wiem, że nie jest to najdłuższa teoria świata, ale mega spodobał mi się pomysł A. jako takiego "zagubionego" chłopaka. W ogóle, to jest takie inne od tych wszystkich teorii, że Charles to brat Bethany/Alison/Toby'ego/nie wiadomo kogo jeszcze. :D
Moje standardowe pytanie: Co myślicie o tej teorii? Przemawia ona do Was czy nie za bardzo? Wiecie co robić :)



1 komentarz:

  1. Przekoloryzowana i byłabym bardzo zawiedziona jeśli by tak było :)

    OdpowiedzUsuń