sobota, 16 sierpnia 2014

Tajemnica Melissy- spoilery.



Znalazłam TUTAJ   
GENIALNY spoiler, który postanowiłam natychmiast przetłumaczyć i Wam pokazać.
Jeśli jesteście ciekawi, co jeden ze scenarzystów chce nam powiedzieć o letnim finale, to zapraszam do rozwijania ;)


http://photos-b.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10616938_1650540231838041_562571264_n.jpg
Sekret Melissy niedługo wyjdzie na jaw i zmieni wszystko.
Od finału sezonu 4 fani zastanawiają się, co Melissa powiedziała jej tacie na komisariacie policji w sprawie Bethany Young w noc kiedy Ali umarła. I we wtorek ( u nas w Polsce, w środę) widzowie wreszcie się tego dowiedzą.
 "To będzie z pewnością stała odpowiedź na pytanie co się stało w noc, kiedy Alison zaginęła, w pierwszą noc kiedy wszystko się zaczęło"- Doughtery mówi.
I wzdłuż tajemnicy, dostaniemy też kilka flashbacków z nocy zaginięcia Alison ( Tak, Spencer nadal ma łopatę). Ale jeśli jesteś podobny do mnie i uważasz, że sekret Melissy zakończy letni sezon, Doughtery obiecuje ci, że mają o wiele większą niespodziankę, która nadchodzi w letnim finale. 
Kiedy wyraziłam swoje zaniepokojenie, on po prostu powiedział 
"Więc...może my po prostu to przebijemy".


Jeden ze spolierów, który naprawdę mi się podoba :D
Doughtery świetnie to wszystko ujął, mimo że nie zdradził zbyt wiele to mnie osobiście bardzo, bardzo zaciekawił ;)

A Was? 
Jak sądzicie, czy ten finał będzie jednym z lepszych? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz