sobota, 31 stycznia 2015

TOP 15 cytatów... Aria #3

Hej ;)
Dzisiaj mam dla Was kolejnego posta z serii ''TOP 15 cytatów''. Tym razem - Aria. 
Zapraszam do rozwinięcia!
15.
''Ty tego nie powiedziałaś'' 
(generalnie, trzeba zobaczyć tą scenę, żeby zrozumieć o co chodzi :D) 

14.
''Dlaczego ona do mnie dzwoni? Nie jesteśmy przyjaciółkami.''
(do Arii dzwoniła mama Ezry)

13.
''Jest powód dla którego nie możemy mówić prawdy. Ponieważ wraca żeby cie ugryźć. Mocno.''

12.
''Jestem A. A jak Anonim, A jak Aria.''

11.
''Posłuchaj, jestem mała, jestem łatwym celem.''
(Aria tłumaczyła Jake'owi dlaczego chce brać lekcje samoobrony)

10.
''Ona próbuje zrobić bim bam z czajniczka twojej cioci.''

9.
''Sorry stary, nie rób sobie nadziei. Moja mama spotyka się z połową Rosewood.''

8.
''Byłabyś zaskoczona do czego ludzie są zdolni.''

7.
''Nie mogę znieść myśli, że będziesz chodził w pobliżu i nienawidził mnie.''

6. 
''Są pewne sytuacje kiedy musisz okłamać swoich przyjaciół.''

5.
''Kiedy kogoś kochasz, warto o to walczyć, nie zważając na sprzeczności.''

4.
''Dla jasności, jeśli ją zranisz, zniszczę twoje bułeczki.'' 

3.
''Od 2 do 7 roku życia moja rodzina nazywała mnie pookie bear, ale wszystkie dobre rzeczy kiedyś się kończą.''

2.
''Odchodzisz, bo łatwiej jest odejść niż walczyć o to czego naprawdę chcesz.''

1.
''Uh, nie wydaje mi się, że to miejsce parkingowe, Spence.'' 
(może to nie jest jakieś super, ale ta sytuacja tak mnie rozśmieszyła, że musiałam dać to pierwszym miejscu!)

To były wszystkie cytaty :)
A jakie są Wasze ulubione cytaty Arii? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :) 

5 komentarzy:

  1. Ogólnie uwielbiam postać Arii, jej cytaty raczej nie bywają zabawne, a dają nam do myślenia co do jej bycia A.
    Fajny pomysł na post.
    Czytam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę kiedyś nie lubiłam Arii, ale zaczęłam ja uwielbiać odkąd zaczęła chodzić z Jakiem :)
      Osobiście kocham cytaty Arii, są takie piękne i prawdziwe <3
      Dziękuje <3

      Usuń
  2. Aria moje kochane słoneczko ;* Uwielbiam ją ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest cudna <3

      Usuń
    2. Nie jest moją ulubioną postacią, ale też ją bardzo lubię <3

      Usuń