czwartek, 29 stycznia 2015

''H'' - Holbrook... czy może Holden?/Czy Holbrook żyje?/Podejrzenia dotyczące Tanner

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was coś w rodzaju teorii, a może bardziej przemyślenia. 
Zapewne pamiętacie, że w 5x16 Aria dostała wiadomość od kogoś podpisującego się literą ''H''. Jak założyła sama Aria i większość z nas, był to Holbrook. Jednak, pamiętacie pewien spoiler mówiący, że w 5B ma wrócić Holden? A jak wiemy, byli przyjaciółmi i mógł chcieć się spotkać.
Może po prostu zobaczył Arię z Jasonem, uznał, że go ''olała'' i postanowił wrócić. 

Będąc na tumblrze o PLL (który dał mi do myślenia jeśli chodzi o to co napisałam powyżej) zobaczyłam wpis pewnej osoby, która napisała ''Jestem  prawie pewna, że Holbrook nie żyje i to jego ciało jest w beczce''. Myślicie, że to możliwe? Jak dla mnie tak. Nikt naprawdę nie widział go od czasu balu. I tak jak zakłada poprzednia teoria, to nie on wysłał wiadomość...

I tak na koniec, czy tylko dla mnie Tanner jest podejrzana? Jej zachowanie w 5x17 bardzo mnie zdziwiło... Jakby chciała bronić Holbrooka. Według mnie powinna rozważać wszystkie możliwości, a nie naskakiwać na Tobiego. Od samego początku mi się nie podobała... 

To by było na tyle. 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! 

4 komentarze:

  1. przecież to Hanna wysłała jej tego smsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to Hanna nie wysłała go naprawdę ;)

      Usuń
  2. Hanna powiedziała tak tylko,żeby nie wzbudzić podejrzeń co do tych kwiatów od Jasona, które wysłało A.. i Holbrook żyje jest na promo 5x18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz obejrzałam promo i faktycznie, jest tam Holbrook :D

      Usuń