czwartek, 22 stycznia 2015

TOP 15 cytatów... Hanna #2

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was kolejnego posta z serii ''TOP 15 cytatów...''. Tym razem, Hanna :) 
Zapraszam do rozwinięcia!

15.


''Możesz powiedzieć wiele o osobie przez jej buty.''

14.
''Dwoje ludzie którzy kochają się tak bardzo powinni być razem.''

13.
''Paige nie było dzisiaj na hiszpańskim. Yo hablo świruska.'' (nie wiem, czy dobrze w tym przypadku przetłumaczyłam tą ''hiszpańską część'') 

12. 
 ''Chcę znowu cieszyć się życiem.'' 

11.
''Powiedz to wystarczająco dużo razy, a zaczniesz w to wierzyć.'' 

10.
''Jeśli naprawdę chcesz zaskoczyć Tobiego, miej na sobie 5-calowe szpilki i nic więcej kiedy stanie w drzwiach.'' 

9.
''Wszystko jest w porządku i musimy udawać, że w to wierzymy.'' 

8.
''Czuję jakbyśmy były homarami w zbiorniku w restauracji.''

7.
''Zaczynam myśleć, że ta suka ma super moce.'' 

6.
''Nie chcę być oceniania do końca życia przez mój największy błąd.'' 

5.
''Nie mogę się obejść bez telefonu. To jak obchodzenie się bez mózgu.'' 
(nie wiem, czy sformułowanie ''obchodzić się'' ma tutaj sens, ale nie wiedziałam jak to inaczej przetłumaczyć) 

4.
''Rzeczy właśnie przeszły z gorszych w gorsiejsze.''

3.
''To nie jest Hogwart. Tu jest po prostu dużo korytarzy i klas.''

2.
''Nie chcę dawać nikomu ani trochę mojej krwi, potrzebuję tyle ile mam.'' 

1.
''Proszę, Jenna nas nie usłyszy, jest ślepa.'' 

To wszystkie cytaty które dla Was przygotowałam :)
A jakie są Wasze ulubione cytaty Hanny? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :) 

4 komentarze:

  1. w 4 nie ma czegoś takiego jak ''gorsiejsze'' jest tylko bardziej gorsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to tutaj chodzi, w angielskim też nie ma takiego słowa jak ''worser'' jest bad worse the worst :) Nawet potem Spencer mówi ''To nie jest słowo, ale kontynuuj'' :)

      Usuń
    2. aaa spoko, nie doczytałam :D. Przepraszam

      Usuń