poniedziałek, 19 stycznia 2015

Say hello!

Hej :) 
Mam na imię Julia, ale możecie mówić mi Hazzy. Jestem nową redaktorką na tym blogu :) Dużo z Was kojarzy mnie pewnie z innego bloga o Pretty Little Liars, czyli InlovewithPLL.

Moja ulubiona kłamczucha to Spencer, ale bardzo lubię też Hannę i Monę (jeśli możną ją zaliczyć do kłamczuch). Z kolei moje ulubione przyjaźnie to Spanna i Sparia :) Natomiast pary to Spoby, Wrencer, Haleb, Ezria, Paily i Jakeria <3
PS: Jeśli kogoś zainteresowała moja osoba, to może wpaść na mojego bloga: http://loveyourfriendshateyourenemies.blogspot.com/ :)

Jeżeli chodzi o posty, to w planach mam serię postów, którą zaczęłam prowadzić na pierwszym blogu na jakim byłam redaktorką, czyli ''Top 15 cytatów...''. Myślałam też o robieniu cotygodniowego przeglądu zdjęć, które obsada PLL wrzuciła na Instagrama (piszcie, jeśli jesteście zainteresowani). Oprócz tego oczywiście, teorie, newsy, itp. :) 

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, piszcie je w komentarzu, lub na moim asku: http://ask.fm/JamajkaStar :) Pierwszy post powinien pojawić się jeszcze dzisiaj ;) 

 



Mam nadzieję, że moje posty Wam się spodobają. 
Do zobaczenia! :) 

2 komentarze: