środa, 10 grudnia 2014

Co kłamczuchy powinny dostać na święta?


Stwierdziłam, że korzystając z tego, że mam taką atmosferę świąteczną, można by było zabawić się i pomyśleć, czego by nasze kłamczuchy chciały w tym roku.

Na pierwszy ogień pójdzie...

HANNA!




   



W ostatnim odcinku-świątecznym, widać, że Hanna jest sceptycznie nastawiona do większości rzeczy z powodu A i śmierci Mony.

"Marzenia się nie spełniają".

Tak powiedziała nasza kłamczucha do Em.

Wydaje mi się, że jednak Panna Marin nie pogardziłaby na przykład nową torebką od Gucciego na święta :D

Czuję, że tak naprawdę najgłębszym marzeniem Hanny, jest porozmawianie z Moną. Jeśli nawet nie uchronienie jej od śmierci, to ostatnia rozmowa. 
W świątecznym odcinku, widzimy jak Hanna tęskni za dawną przyjaciółką. Jak mimo wszystko ją kochała. 
Wzruszyłam się, gdy pojawił się flash-back z Moną i Han :)

Lista życzeń.

- Powrót Mony.
- Pozbycie się A.
- Torby z modnymi ubraniami.

Co ja dałabym Hannie?

Kilka ślicznych sukienek. 
Brakuje mi dawnej Hanny. Jej stylu ubierania się :)

No i oczywiście mocno bym ją przytuliła :)

Post był krótki, luźny. Ale chciałam zobaczyć, jak przyjmiecie taką serię. :)

A Wy co podarowalibyście Hannie?
I z jaką kłamczuchą chcielibyście spędzić Święta? 
 

5 komentarzy:

  1. fajny, luźny i świąteczny post :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie nie podobal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci się nie podobało? Może mogłabym coś poprawić, jeśli napiszesz co :)

      Usuń
    2. pomysł sam oraz jego wykonanie za krótki a jak by musiało być coś takiego to wszystkie kłamczuchy chociaż w jednym poście i wiadomo, że pozbycie się A byłoby spełnieniem każdego w rosewood...... zresztą nie da się przjerzeć dokładnie co by chciały dostać, bo przeważnie ludzie chcą dostać coś innego niż mogłoby się wydawać, a hanna się zmieniła nie zalezy jej na ciuchach już więc to już od kilku odc nie jest jej zainteresowaniem i to wyraźnie widać, więc zostaje zwrócenie przyjaciółki czy tam rozmowa z nią co jest nierealna co w końcu wychdzi, że pomysł jest do kitu, wykonanie też.....

      Usuń
  3. Witam Was. Właśnie z koleżanką założyłam nowego bloga o pll. Zapraszam was!
    www.all-about-pretty-little-liars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń