piątek, 11 września 2015

CSO-Aria! #1

Witam wszystkich! Oto nowa seria ,,Co sądzę o...'' czyli w skrócie CSO. Będę wypisywać zalety i wady postaci oraz oceniać ich zachowanie, wygląd, związki i styl(outfity z pierwszych odcinków każdego sezonu) w skali od jednego do dziesięciu. Pierwsza jest Aria ;)







Zalety:
1. Aria jest artystką i to zdecydowanie jest na jej plus!
2. Jest troskliwa i opiekuńcza. Aria zawsze martwiła się o rodzinę i przyjaciół. Nawet gdy jej ojciec zdradził jej matkę dziewczyna nie powiedziała jej tego, bo nie chciała zniszczyć ich relacji, a także martwiła się o Mike'a.
3. Jest urocza!
4. Aria jest kreatywna ;)
5. Inna! Ma swój własny styl.
6. Jest nieprzewidywalna.
7. Panna Montgomery nie lubi być w centrum uwagi.
8. Lojalna!


Wady:
1. Aria jest wrażliwa. Dla niektórych to zaleta, ale ja uważam to za wadę.
2. Lekkomyślna.
3. Bywała nieuczciwa.
4. Często coś wyolbrzymia.

Postępowanie:
Aria swoimi decyzjami zaskakiwała nas od początku. W tym punkcie napiszę wam o zdarzeniach przez, które oceniłam jej wady i zalety.
Jest artystką: Aria pisze oraz fotografuje. Nawet jej styl jest dosyć artystyczny według mnie.
Jest troskliwa i opiekuńcza: Pamiętacie gdy opiekowała się Ezrą po tym jak został postrzelony? Tak jak wcześniej wspomniałam nawet to, że chciała ratować rodzinę i nawet nie powiedziała o incydencie z Meredith po wyjechaniu do Islandii. Martwiła się również o Mike'a gdy zaczął chodzić z Moną.
Jest urocza: Tego nie trzeba udowadniać, spójrzcie na nią ;).
Jest kreatywna: Ponownie spójrzcie na nią. Jej styl wystarczająco dużo mówi o jej kreatywności.
Nieprzewidywalna: Zabójstwo Shany.
Jest wrażliwa: Widzieliśmy milion razy jak Aria płacze i nie zawsze było to uzasadnione.
Lekkomyślna: Sytuacja z Andrew jako A.
Nieuczciwa: Zdradziła każdego chłopaka z jakim byłą w związku podczas PLL.
Często coś wyolbrzymia: Ponownie Andrew.

Jej postępowanie oceniam na.... 6.5/10!

Wygląd:
Aria jest naprawdę bardzo ładną osobą. Jest niska, ale to nie zmienia faktu, że ma ładną figurę. Aria bardzo wydoroślała od pierwszego sezonu. Zresztą spójrzmy na nią!

Sezon 1:
8/10

Sezon 2:
8/10

Sezon 3:
7.5/10

Sezon 4:
8/10

Sezon 5:
7/10

Sezon 6:
9/10

Najbardziej podoba mi się jak wyglądała w sezonie czwartym i szóstym! Lucy jest bez wątpienia piękna i mogłabym dać jej więcej, ale niestety jej styl oraz makijaż nie jest w PLL taki wspaniały. Oceniam wygląd Arii na 7.9/10!

Styl:

Sezon 1:
5/10

Sezon 2:
6.5/10

Sezon 3:
7/10

Sezon 4:
7/10

Sezon 5:
7/10

Sezon 6:
10/10

W ostatnim stroju jestem na maksa zakochana, ale reszta niezbyt mi się podoba. Oceniam styl Arii na 7.1/10!



Związki:

Aria+Ezra=8.5/10
Aria+Noel=6/10
Aria+Jake=6.5/10
Aria+Andrew=5/10

Podsumowanie:
Aria w pierwszym odcinku stała się moją ulubioną postacią, ale z każdym kolejnym moja sympatia do niej słabła. Jak na tę chwilę razem z Em jest u mnie na trzecim miejscu. Ogólnie oceniam jej postać na 7/10!

Co sądzicie o tej serii? Mi pisanie jej sprawia przyjemność (następna będzie Em ;) ) :D

-TairA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz