wtorek, 29 września 2015

PLL reakcje #1

Hej :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem kolejnej nowej serii, czyli ''PLL reakcje''. Od razu chcę powiedzieć, że wpadłam na pomysł takiej serii dosłownie 15 minut temu, przeglądając gify z PLL. Sprawdziłam, czy na innych blogach takiej nie ma i znalazłam podobną, jednak nie taką samą. Mimo wszystko przepraszam jeśli seria pojawiła się już gdzie indziej. 
Zapraszam do rozwinięcia!

Jeśli ktoś się zastanawia o co będzie chodzić:

Będę pisać różne sytuacje, oraz gify z PLL z reakcjami na nie. 

1. Kiedy nauczyciel zrobi niezapowiedzianą kartkówkę
/serio?/

2. Kiedy ktoś powie słowo ''szkoła'' w wakacje

3. Gdy zdajesz sobie sprawę, że jutro poniedziałek

4. Kiedy zobaczysz swojego crush

5. Kiedy znajdziesz swój telefon po dłuższej chwili szukania
/Gdzie byłeś?/

6. Kiedy ktoś przypomni nauczycielce o sprawdzianie
/zamknij się!/

7. Kiedy ktoś znajomy przestraszy cię na ulicy

8. Kiedy prosisz o coś rodziców

9. Deszcz + makijaż

10. Kiedy rodzie ci na coś nie pozwolą

Od razu mówię, że wszystkie pomysły są moje własne.

Które reakcje są podobne do Waszych?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. świetny pomysł na post, wszystkie punkty takie prawdziwe XD
    2,3,5 i 6 najlepsze XD

    OdpowiedzUsuń