środa, 9 września 2015

Powrót

Witajcie!
Dawno mnie tutaj nie było, wiem. Niestety w wakacje nie miałam wiele czasu na komputer przez liczne wyjazdy. Teraz jednak wracam do pisania, ale na troszkę innych zasadach niż Dziewczyny. Nie mam stałego "grafiku", gdyż wiem, że nie byłabym w stanie się z niego wywiązać przez szkołę. Dlatego będę trochę takim duszkiem na blogu, raz się pojawiam a raz znikam :D
Postaram się dodawać notki około dwóch razy w tygodniu, ale to wszystko zależało będzie od ilości godzin spędzonych w szkole i oczywiście lekcji. Mam nadzieję, że rozumiecie i że nie przestaliście odwiedzać bloga po tej wakacyjnej przerwie i zostaniecie tu z nami :)
Właśnie, wakacje. Wiem, że za oknami u większości szaro i ponuro, ale powiedzcie jak spędziliście tę, zdecydowanie za krótką, przerwę w szkole. Podzielcie się wrażeniami  w komentarzach ;)
To na razie tyle ode mnie. Na zakończenie kilka gifów:

 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz