poniedziałek, 28 września 2015

Remixy PLL #1

Hej :)
Jak zapewne zauważyliście, trochę mnie tu nie było. Jednak nie będę o tym pisać, ponieważ pojawi się odnośnie tego post informacyjno-organizacyjny. 
Dzisiaj przychodzę do Wam z nową serią ''Remixy PLL''. W każdym poście pojawi się jeden remix piosenki z PLL. Pierwsze kilka postów będą to remixy klasycznej piosenki ''Secret''. 
Zapraszam do rozwinięcia!

Jest to zdecydowanie mój ulubiony remix. Nie tylko jeśli chodzi o PLL, ale ogólnie. Uwielbiam go!

Tłumaczenie:
Kim jestem, di girl dem suga*,
Spójrz na siebie, samotna, zszokowana,
Nie zobaczysz, że nadchodzę dziewczynko, nie oglądaj się,
Czy muszę ci przypominać, że jesteś moją własnością?!

Dalej suki, gra dalej się toczy, co ugotujesz?
Wyśledzę kłamczuchę, zamknę twoją księgę,
Jeśli będziesz uciekać, spuścisz powietrze jak hookah,
Zadzwoń do kogokolwiek, może cię obchodzić....oooo!

Zagramy, zagramy w inny sposób, wygrałem,
Ręce wokół szyi dopóki nie zniszczę moich kciuków**,
Spójrz w moje oczy, kiedy twoje ciało drętwieje,
Sim-sima kto ma mojego redbulla i rum...

Ticktock suko, to czerwone samobójstwo,
Wszystko co słyszę, to śpiewający głos w mojej głowie,
Dwie potrafią dotrzymać tajemnicy,
Jeśli jedna z nich.....
Jedna z nich jest martwa!

*- cytat z piosenki "Girls Dem Sugar", nie mam pojęcia jak to przetłumaczyć
**- przetłumaczyłam to dosłownie, bo nie wiem jak to inaczej przetłumaczyć

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz