wtorek, 15 września 2015

Dlaczego...Spencer powinna być z Toby'm? #3

Witam!!! W dzisiejszym poście dowiecie się co sądzę o Spoby!

Argumenty za:
-Toby był chłopakiem z którym Spence byłą najdłużej i już się do niego przyzwyczaiłam.
-Nie wiem jak wy, ale mimo, że wolę Wren'a to brakowałoby mi ich razem.
-W wielu sytuacjach Toby pokazał jak mocno kocha naszą Kłamczuchę.
-W pierwszym i drugim sezonie definitywnie byli najlepszą parą!
-Razem wyglądają cudownie!
-Pasują do siebie jeśli chodzi o charakter i nie tylko.
-Tyle już dla siebie przeszli. Toby dla Spence wstąpił do A-teamu i został policjantem. Dziewczyna między innymi kupiła mu samochód i zerwała z nim, aby A nic mu nie zrobiło.
-Pamiętacie ich randki? Były słodkie!
-Toby pomagał dziewczynom i wiedział co przeszły. Był przy Spence i nie sądzę, żeby był jakiś inny facet, który wie co ona czuje.

Argumenty przeciw:
-Marlene zniszczyła tę parę! Stali się nudni.
-Wren!!!
-Mam dosyć ich kłótni.
-Toby zaczął być irytujący i nie poświęca Spence tyle czasu co kiedyś.
-Niby są razem, ale jakoś zbytnio tego nie widać.

Neutralne:
BRAK

Co myślicie o tej parze? Ja ich mimo wszystko lubię. Może to już nie to co kiedyś, ale brakowałoby mi tej pary.

-TairA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz