piątek, 18 września 2015

CSO-Emily! #2

Witam!!! Dzisiaj czas na Emily ;)





Zalety:
1. Ambitna.
2. Lojalna.
3. Przyjacielska.
4. Pomocna.
5. Rozważna.
6. Wysportowana.
7. Uparta.
8. Troskliwa.

Wady:
1. Naiwna.
2. Wrażliwa.
3. Nieśmiała.
4. Zbyt miła.

Postępowanie:
Ambitna: Przypomnijmy sobie sytuację z pływaniem. Według mnie to pokazuje, że jest ambitna.
Lojalna: Em zawsze trzymała się przyjaciółek i zawsze była po ich stronie.
Przyjacielska: Panna Fields bardzo łatwo zaprzyjaźnia się z innymi. Przykład: Samara, Shower Harvey.
Pomocna:. Była pomagać budować domy na wakacjach (nie pamiętam gdzie).
Rozważna: Mimo wszystko Emily jest rozważna. Zdarza jej się nie myśleć, ale rzadko.
Wysportowana: Tego chyba nie trzeba udowadniać.
Uparta: Em nie odpuściła sobie Paige. Tak samo było z Sarą. Dziewczyna uparcie wierzyła w jej dobro.
Troskliwa: Tu również spójrzmy na sytuację z Sarą! Opiekowała się nią.
Naiwna: Iii kolejny raz Sara! Emily nie powinna była jej ufać i wszyscy wiemy dlaczego.
Nieśmiała: Wstydziła się wyznać o swojej orientacji.
Zbyt miła: Em jest zbyt miła i nie trzeba tu podawać sytuacji, ale ja podam. Sara!!!

Jej postępowanie oceniam na....7/10!!!

Wygląd:
Nie oszukujmy się, ale Emily jest przez większość uważana za najładniejszą z Kłamczuch(przeze mnie niestety nie). Prawda jest taka, że dziewczyna naprawdę wygląda jak bogini! Nawet nie potrzebuje makijażu.

Sezon 1:
8/10

Sezon 2:
8/10

Sezon 3:
8/10

Sezon 4:
10/10

Sezon 5:
10/10

Sezon 6:
10/10

Mi najbardziej podoba się wygląd Kłamczuchy z sezony czwartego! Zaletą Emily jest naturalność! Jej wygląd oceniam na...9/10!

Styl:

Sezon 1:
8/10

Sezon 2:
9/10

Sezon 3:
8/10

Sezon 4:
10/10

Sezon 5:
10/10

Sezon 6:
10/10

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam styl Em! Styl ze wszystkich sezonów oceniam na...9.2/10!

Związki:

Emily+Alison=7/10
Emily+Ben=2/10
Emily+Maya=8/10
Emily+Paige=6.5/10
Emily+Samara=9/10

Podsumowanie:
Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałam za Em, ale patrząc na nią teraz zaczęłam ją bardziej doceniać. Gdyby nie jej naiwność byłaby lepsza! Ogólnie oceniam jej postać na...8/10!

Następny post z tej serii za tydzień! Będzie Hanna! ;)

-TairA









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz