wtorek, 22 września 2015

Dlaczego...CeCe mimo wszystko pasuje mi na A? #4

Hej! Tym razem powiem wam dlaczego według mnie CeCe jest odpowiednią osobą na A!

Argumenty za:
-Vanessa sprawiła, że jej postać naprawdę była świetna!
-Wzruszyłam się jej opowieścią!
-Ta historia MA SENS.
-Na początku byłam zła (oj...gdybyście widzieli moją reakcję xD), ale gdy zobaczyłam grę Van naprawdę się zachwyciłam.
-Wskazówki faktycznie były podawane od początku.

Argumenty przeciw:
-Wszyscy liczyliśmy na Wren'a.
-Mimo, że historia byłą wyjaśniona jest kilka błędów.
-CeCe i Jayson...

Neutralne:
-Chcę tu powiedzieć, że to nie my mieliśmy wymyślić kto jest A. To historia Marlene i to ona rządzi!


Chcę was naprawdę przeprosić za ten post, bo jest bardzo słaby! Niestety nie miałam żadnego pomysłu. Jeśli macie jakiś temat do ,,Dlaczego...'' byłabym naprawdę wdzięczna gdybyście się nim ze mną podzielili.

-TairA

3 komentarze:

  1. Mnie też Cece pasuje na A, lecz musisz przyznać, że te dziury w wątku są naprawdę poważnymi błędami, np. 7-letni Wilden. I oczywiście jestem team Wren xdddd
    (Jason, nie Jayson)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrob teorie czego może dotyczyć nowy sezon :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie Cece pasowałaby na A, gdyby nie te kombinowanie z płcią byłoby spoko, ale wnerwia mnie też, że najpierw Mona jako A była zła i w ogóle, a teraz wielka przyjaciółka, potem drugie A, a potem się okazuje, że robiła to bo została zraniona i takie tam. A to świetna postać, robi tyle złego, a Malrene po prostu zniszczyła jej potencjał. Chciałabym zobaczyć A za kratkami, nadal złe, do końca przeciw dziewczyną, a nie takie coś

    OdpowiedzUsuń