wtorek, 8 września 2015

Dlaczego....Wren powinien wrócić? #2

No ceść! Dzisiaj porozmawiamy o tym dlaczego Wren powinien wrócić! Nie oszukujmy się, ale prawie każdy kocha tego przystojniaka!

Argumenty za:
-Wiele osób(w tym ja) chętnie widziałoby go w roli chłopaka naszej Spence.
-Wren to Wren! Ciekawi mnie jak potoczyłaby się akcja pomiędzy nim, a Hanną. Jestem fanką Wrencer i nie chciałabym żeby coś między nimi było.
-Wren zawsze pomagał skombinować nielegalnie jakieś leki czy coś w tym stylu.
-Chciałabym znowu zobaczyć jego twarz.
-Może byłby Big Bad. Każdy na to liczy!
-Nowe tajemnice!
-Pewnie udałoby się wyjaśnić wszystkie zbiegi okoliczności przez, które myśleliśmy, że chłopak jest A.

Argumenty przeciw:
BRAK

Co również mogłoby się stać, ale jest to neutralne?
-Gdyby wrócił, ale był w związku z Mel.
-Kłótnie Spoby.
-Może przez niego Spencer zerwała z Toby'm i zaczęła ćpać?

Co wy myślicie o jego powrocie? Ja na przykład bardzo bym tego chciała! Uwielbiam Wren'a i według mnie to właśnie z nim powinna być Spence. Chcielibyście go z powrotem?

-TairA




3 komentarze:

  1. Chcę Wrena z powrotem. Nie ważne z jakiego powodu :)
    To mój jedyny powód, by dalej wierzyć w PLL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wren jest wspaniały! ;) Dobrze, że ma wrócić :)

      Usuń