wtorek, 10 grudnia 2013

Wrażenia z promo 4x14 odcinka



Emily: Powiedz przed kim się ukrywasz?
Alison: Myślałam, że wiem...ale się myliłam.
Spencer: Jest ktoś..kogo Ali bardzo się boi i dlatego nie może wrócić!
Ezra: Strach to bardzo dobra rzecz.
Hanna: Powiedz mi,co się stało!
Aria: Kto jest tym potworem?!

NOWY ODCINEK JUŻ   07.01.2013!
Promo 14 odcinka strasznie mi się spodobało,było pełne napięcia , dynamiczne .
Oprócz kłamczuch ,pojawiła się Alison,Ezra wraz z Moną ( z czego,mam nadzieję,można wywnioskować, że coś ze "złym Ezrą" się wyjaśni ).
Jestem też ciekawa czy rozwinie się "odkrycie tajemnicy " z Alison i czy dziewczyny będą z nią mogły dłużej pogadać,czy jak to zawsze w PLL wszystko będzie się działo w zawrotnym tempie.
Najbardziej przestraszyłam się momentu "Hanny i jej zęba" : D
Jestem bardzo ciekawa co tam, Mona i Ezra kombinują i jak to dalej się potoczy.

A wy jesteście ciekawi kolejnego odcinka?Macie jakieś do niego oczekiwania?
                                                           


Który z gifów podoba Wam się najbardziej?

5 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa następnego odcinka. Nawet bardziej niż w przerwach poprzednich sezonów. Myślę, że spełnią moje oczekiwania po przeczytaniu tych wszystkich spojlerów :) Najbardziej podoba mi się gif z Hanną. Uwielbiam jak są takie wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa kolejnego odcinka i już nie mogę się odczekać:)

      Usuń
  2. Juz niedługo 7 stycznia, coraz mniej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na jakiej stronie oglądacie pll?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam na anyfiles z napisami :)

      Usuń