poniedziałek, 23 grudnia 2013

Smutna informacja i dalsze losy

Dzisiejszy post nie będzie pełen optymizmu, ani werwy, ale zapraszam do rozwijania:)
 


Dzisiaj rano dostałam smutną wiadomość od Lolity, która napisała,  że rezygnuje z prowadzenia bloga...usunęła swoją pocztę, więc nie miałam jak się z nią po tej informacji porozumieć. ...jeżeli to czyta, to niech wie, że bardzo jej za wszystko dziękuję i jak będzie chciała to zawsze prowadzenie tego bloga stoi otworem :)
A teraz informacje bardziej do Was:)
Zostałam sama z blogiem, nie wiem czy podołam, ale spróbuje. Będzie mi znacznie trudniej...ale razem z Wami damy radę; )
Będą posty codziennie i przez ten czas też dwa razy dziennie...Mam nadzieję,  że Was nie zawiodę i nadal będziecie odwiedzać naszgo/mojego bloga....nadal to będzie Nasz...mój i Lolity blog:)
To tyle...zaraz wstawię kolejny post o Ezrii:)

 http://25.media.tumblr.com/fca879969fc56994455ae16115ba43df/tumblr_mj2qenQuIQ1qk5hz5o1_500.gif

4 komentarze:

  1. Trochę to dziwne, że tak nagle zrezygnowała .. :(
    Nie wspominała nic o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisala mi kilka dni temu, że się nad tym zastanawia. A dzisiaj tak szybko mnie o tym poinformowała i usunęła pocztę, ze nawet nie miałam jak odpowiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coo? Lolita, dlaczego?! Można się z nią jakoś skontaktować? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie...powiedziała, że usuwa pocztę,nie dlatego, że nie che się kontaktować, ale, że musi...nic nie rozumiem....Strasznie się z nią zżyłam :(

      Usuń