wtorek, 24 grudnia 2013

Święta:)

Dzisiejszy post miała pisać Lolita...ale ...piszę ja :) Wielkie świąteczne pozdrowienie dla Lolity:)


http://25.media.tumblr.com/0fd700f0a90fffb450627b9497b95ca7/tumblr_mxl7c3BAbS1rmj5q2o6_250.gif
                                                       No cóż....rozwijajmy,rozwijajmy :)








Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to, że jesteście z nami/mną :)
To niesamowite, że przez prowadzenie bloga zyskuję tyle radości i nowych znajomości :)

Dzięki Wam mam więcej energii i motywacji do działania...nie mogę siedzieć byle gdzie na jakiś stronkach,tylko streszczam się , piszę posta i mam czas, który przeznaczam na naukę.
Dziękuję za wszelkie miłe komentarze za 275 pytań na Asku,za ponad 2600 wejść, za cudownych i niepowtarzalnych hejterów:)


http://31.media.tumblr.com/d71568c886c720c3ee03e4f1f6537320/tumblr_mxl7c3BAbS1rmj5q2o4_250.gif


Wam chciałabym życzyć wspaniałych dni, szczęścia, dogłębnego myślenia i patrzenia w głąb, aby Wasz życie było wspaniałe i abyście każdą chwilą się Cieszyli:)
Dodam jeszcze dzisiaj jeden, albo więcej, z racji tego, zeże wczoraj dostałam kilka tekstów do przetłumaczenie, więc je opublikuje:)
W najbiższych dniach zamieszczę też pewne zdjęcia od "Anioła Stróża" :D
Pamietajcie zawsze patrzcie i myślcie głebiej:)
Tym tajemniczym akcentem, zapraszam do obejrzenia gifów:)







7 komentarzy:

  1. Nawzajem :). Bardzo fajny blog- zaobserwowałam od razu, kiedy zobaczyłam że jest o PLL. Świetny blog! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Magnolio, i Lolito jeśli to czyta. A jeśli chodzi o Anioła Stróża: "Did you Miss Me?" ja to dodaję xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I wam życzę też wesołych świąt ;p Ale to Did You Miss Me to fajna wskazówka, nie uważasz? xd

      Usuń
    2. Tobie też życzę wesołych świąt:) ok, Ty dodajesz, ja i tak mam na razie za dużo materiału:PMasz rację, fajna wskazówka:)

      Usuń
  4. Również życzę wesołych świąt wam i wszystkim czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń