niedziela, 29 grudnia 2013

Tak...Kolejne od Rebeki :)

 Mam nadzieję, że nie macie przesytu :)
Na swoje usprawiedliwienie mam wiadomość od Rebeki
"Nie czuje się pod presją, do póki jest tyle wolnego nie potrzebuje wolnego też od tego :) Lubię PLL i szukanie informacji i innych rzeczy tego typu jest fajne"


                                                                  Rozwijamy :)




Teoria znaleziona i przetłumaczona (nie wymyśliłam jej)

Ali, Ali, Oxen-Free (Olly Olly Oxen-Free)
Gdy tylko usłyszałam te słowa od razu wiedziałam, że gdzieś już wcześniej je słyszałam. To było, gdy Spencer była w Radley w 3x22 podczas, gdy pojawiła dr. Sullivan.
Teraz pojawia się to powiedzenie na premierze filmu "Who in the Box". Wow.
Więc najwyraźniej to hasło stosowane do takich gier w chowanego. Wskazuje, że gracz może wyjść spokojnie na otwartą przestrzeń bez utraty gry. Może to oznaczać, że
Spencer zna doskonale takie zabawy. To mi przypomina jak Spencer mówiła 2x25, że ona i Melissa jak były młode to grały w chowanego cały czas. Jak ona to ujęła:
"To była moja ulubiona gra z Melissą. Chcesz wiedzieć dlaczego..... bo zawsze wygrywałam".


Już ode mnie: Czy to oznacza, że gra o Ali toczy się między Spencer i Melissą? Czy twórcy próbują dać nam w ten sposób jakąś wskazówkę? A może z Ezrą współpracuje
Spencer?
http://24.media.tumblr.com/05d88a5271b40f70f158d3912752019e/tumblr_mxz663WSqy1s5u88so1_1280.png

http://31.media.tumblr.com/3a063933478af21ba06b4f7b567ade12/tumblr_mxz663WSqy1s5u88so2_1280.png



https://31.media.tumblr.com/ca5d5bade4ac34c836e35f0d014fdde3/tumblr_myie4rzODx1rdpq7ao1_500.jpg





" Czy EzrA znajdzie Alison w tym sezonie?"
"Możliwe".




https://31.media.tumblr.com/7092190a9c09a7383ac75d64c71b70f6/tumblr_myigkehFtn1sogssgo1_500.jpg

Np. Emily krzyczy Ali biegnij!
 Czyli dziewczyny (przynajmniej Ali i Emily) będą razem, pogodzą się i wyjasnąa sobie pewne rzeczy.
 I chyba znaleźć będzie musiał ich Ezra/A, A dla Em ważniejsze od życia jest uratowanie Ali.
Takie wnioski z tego wyciągnęłam. Później pisze nocą, więc kolejne wydarzenia będą musiały wydarzyć się nocą.
 Trochę pozasłaniane i widzimy linijki tekstu Hanny: "O mój Boże" - może Ali przeżyła i mówi to z ulgą na jej widok albo na widok pozostałych dziewczyn, Em. Spencer: "Zamknij drzwi" - czyli dziewczyny ukrywają się, hcą w spokoju przed A ze sobą porozmawiać.
 Dzwoni na numer 911
 Aria: "Weź ten telefon!"




http://31.media.tumblr.com/f0b432a95672574f03d55fa9d0ebd0ee/tumblr_myke96o4ax1rzt41jo1_500.jpg



Po przetłumaczeniu:
Hanna: Ali nie dzwoni na policję to jest jedyna rzecz, którą rozumiem (wydaje mi się, że to tak należy przetłumaczyć, ale możesz jeszcze sprawdzić)
Aria: Po prostu właśnie dowiedziałyśmy się, że Alison żyje, naprawdę żyje. Dlaczego nie czuję się niesamowicie szczęśliwa?
Emily: Myślałam, że to tylko ja.
Hanna: Tak nie jest.



Dodam za chwilę jeszcze jeden post ( mini teorię od osób z Aska )






1 komentarz: