środa, 11 grudnia 2013

Od Marlene King

Marlene King odpisała fance serialu na pytanie, które dotyczyło finału sezonu 4B. Jeśli jesteście ciekawi, co jest tam zawarte - rozwińcie posta. Miłego czytania :)

                                   https://24.media.tumblr.com/085f1d6c7017917123c9501f65c8fdfd/tumblr_mxrqwxMCDi1si1dmxo1_500.jpg




Fanka zapytała się Marlene King:
Czy finał 4b spowoduje, że będę płakać?
Marlene udzieliła takiej odpowiedzi:  "To zrobiło, że wszycy płakaliśmy na planie. Potężna rzecz."

Ciekawe, co takiego się stanie. Mam nadzieje, że nikt nie zginie (przede wszystkim nie kłamczuchy i osoby im najbliższe). Może Aria wybaczy Ezrze i znowu będą szczęśliwi ze sobą, a wzruszenie
ścisnęło tak serca wszystkich na planie, że płakali.
A jakie są wasze przypuszczenia? Macie jakieś inne pomysły, przypuszczenia? Podzielcie się z nami swoją opinią na ten temat.

Znalazłam również zdjęcie, które nosi tytuł 4B Finale Flashback Photo.
Jest umieszczone tam źródło, gdzie znalazłam fotografie.


4 komentarze:

  1. Czy tych butów Emily nie miała w 1x09 kiedy przyszła do domu cała ubłocona? Czy chodzi tu bardziej o 1x01? Bo świnkę pamiętam, czyli to oznacza, że jest związana z tajemnicą? Dziwne to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to dziwi wszystko, ale to jest najpoekniejsze w pll. Mam nadzieje, że najbliższe odcinki wiele wyjaśnia.

      Usuń
    2. Słuszne spostrzeżenie:)masz racje dziwne...muszę pooglądać te pierwsze odcinki, jak coś mi zaświta to napiszę:)

      Usuń
  2. Ja na pewno będę płakać przy finale - na kolejny sezon znowu będzie trzeba czekać z jakieś pół roku. ღ

    OdpowiedzUsuń