wtorek, 31 grudnia 2013

Hanna jest A

Znalazłam teorię dotyczącą tego, że to Hanna może być A. Zaciekawiła mnie dla tego postanowiłam ją przetłumaczyć i wstawić na bloga. Źródło znajdziecie pod koniec posta. Jesteście ciekawi? Więc zacznijmy kwestionować niewinność jednej z głównych bohaterek - Hanny. Na stępie przepraszam za wszystkie błędy.

              https://24.media.tumblr.com/a9df44099f4d8d3b4f529baa436e0f04/tumblr_mymzbmKkif1stkhy4o1_500.gif  
                             


Oto teoria na to, że Hanna jest A. Nie widać dużo dowodów (choć istnieje kilka z nich). Ostatnio zaczęłam podejrzewać Hannę. Jest dużo wskazówek na nią w ostatnich odcinkach i kilka małych w poprzednich, które prowadzą mnie do myślenia, że może Hanna nie jest tak niewinna, jak wszyscy myślą.

http://24.media.tumblr.com/a92bf73e93201c5d22444e30ce69fa72/tumblr_mwnhjpyZZZ1ryfjs3o4_250.gifWróćmy do pilota, gdy Ali zniknęła. Dziewczyny piją z czerwonego pucharu. Wszystkie piją z tego samego kubka
(w którym prawdopodobnie znajdowały się narkotyki, ponieważ wszystkie pozwoliły niezauważenie uciec Ali ). Emily pije
z kielicha najpierw przekazując go do Spencer, która jako kolejna z niego pije. Następnie pije z niego Aria, a Ali zachęca ją do tego mówiąc, aby piła więcej. Kto nie pije z kubka?
Ali i Hanna. Co oznaczona, że one dwie z wszystkich dziewczyn, jako jedyne nie były pod wpływem narkotyków tej nocy. Hanna mogła się obudzić, zabić Ali
(ode mnie: w tej chwili wiemy, że Ali żyje, więc powiedzmy, że zabiła osobę, która wydawała jej się podobna do Ali), a następnie wróciła do łóżka, podczas gdy reszta dziewczyn wciąż była pod wpływem narkotyków. Wiedziała, że Ali może próbować uciec, dlatego postanowiła ją zabić, zanim ta uciekła.

                   
Kiedy Hanna była na terapii u dr. Sullivan, odbyła tak jakby "rozmowę" z Ali.
Hanna: "Ty byłaś najlepszą przyjaciółką jaką kiedykolwiek miałam [...], ale byłaś też najgorszym wrogiem, jakiego kiedykolwiek miałam."
Prawie brzmi jak wyznanie. Ali była jej najlepszą przyjaciółką, ale ona była też jej największym wrogiem.
To jest wskazówka, co było jej motywem - Alison była jej najgorszym wrogiem. W tej rozmowie Hanna próbuje pozbyć się Ali mówiąc, że wolałaby być sama niż z nią.
Ali: "Ty nie przetrwałabyś tygodnia."
Hanna: "Przynajmniej będę żyła. Nie możesz więcej dotrzeć do mojego życia. Nie, chyba że ci pozwolę. Ciebie już nie ma."
                       
W PLL zawsze wszystko dzieje się nieoczekiwanie. Chcą, abyśmy spojrzeli wstecz i powiedzieć nam,
że z perspektywy czasu to było prawie oczywiste. Teraz fani serialu są na prawdę inteligentni. Wszyscy, prawie wszyscy mamy jakieś podejrzenia. Nawet Ezra, którego znamy już jako złego, to pomimo ilości dowodów na niego, my nadal to komplikujemy, oni chcą utrudnić nam drogę do prawdy. Pragną, abyśmy doznali jak największego szoku. Kto by nas najbardziej zaszokował? Jedna z Kłamczuch. Nie Aria, ponieważ ona jest podejrzewana przez dużą grupę ludzi. Emily i Spencer - one są podejrzewane o pomoc Ali przy ucieczce. Zostaje tylko Hanna, która nie jest podejrzana o nic. Każda myśl o niej kończy się wnioskiem, że jest głupia i sympatyczna. Jej zachowanie może być specjalne, aby nikt jej o nic nie podejrzewał.

                           https://24.media.tumblr.com/tumblr_m7zmog37Dj1rpvljto1_500.jpg  

Ona przyjaźni się z Moną i mogły wpółpracować razem. Hanna odwiedzała ją w Radley i jest blondynką (blondynką, o której wspominał Dr. Palmer). Hanna mogła wziąść jedną z pigułek od Mony i łatwo byłoby dla niej odrzucić Emily w tą noc. Ona jest zawsze ostatnia, aby się obudzić, gdy w pobliżu dzieje się coś złego (jak wtedy, gdy Ali znikłe, również wtedy, gdy zniknęła Emily). Czy to dlatego, że jest taka powolna, czy jest to taktyka, aby ludzie myśleli, że nie miała nic wspólnego z tymi zdarzeniami? Pomysl o tym, kiedy grasz w grę i musisz zamknąć oczy, ale wiesz, że oszukiwałeś i zachowałeś je otwarte chociaż przez chwilę, upewnisz się, że jesteś ostatnią osobą, która później otworzy te oczy, gdy gra się kończy, tak aby nikt nie podejrzewał ciebie o oszustwo. To samo zachodzi tutaj - z Hanną. Spencer i Ali, obie, powiedziały, że im ktoś wykonuje smielszy ruch, tym mniej jest on podejrzany. Hanna nosiła czerwony płaszcz jako podstęp dla Spencer. Przez ułamek sekundy, każdy, kto widział ja przed odwróceniem się w tym odcinku, miał wrażenie, że mamy doczynienia z "red coat". To dość śmiałe posunięcie, którego nikt nie kwestionował.

Wreszcie motyw: Ali zastraszała Hanne prawdopodnie najbardziej ze wszystkich dziewczyn. Hanna walczyła z bulimią. Hanna chciała być jak Alison, a kiedy ona zgineła, Hanna staje się inną dziewczyną. Nakłada makijąż, bo chce wygladać jak Ali i zajmuje jej miejsce. Jest to dość podejrzane. Wilden od początku ją podejrzewał. Może miał do tego powody. Może wiedział wiecej niż był gotów przyznać.

                                     Źródło

Ode mnie: Dla mnie ta teoria jest prawdobodobna. Nigdy nie podejrzewałam Hanny o bycie A.
Ewentualnie jej bliźniaczkę. Faktycznie dziwne, że za każdym razem Hanna budzi się ostatnia.
A Wy co o tym myślicie? Chcielibyście, aby okazało się, że A jest jedna z Kłamczuch?

9 komentarzy:

  1. Do mnie przemawia ta teoria, ale ja od zawsze podejrzewałam Hanne o bycie w A teamie, chciałabym aby to sie zprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Ezrę czytałam dużo teorii, ciakawych i prawdobodobnych . Ale i tak zawsze byłam pewna, że on jest jednym z nielicznych którzy nie znali Ali i nie chcieli jej śmierci, pomimo tych wszystkich dowodów . Zawsze był takim niewinnym nauczycielem, który poznał Arię przez przypadek . Tak samo jest z Hanną : Jeśli nie zobaczę, że jest A lub pomocnikiem A itd. to nigdy nie uwierzę, że ma coś tym wspólnego . Ale toeria prawdopodobna i blog świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ezra ma bliźniaka - dla mnie to najbardziej prawdopodobne

      Usuń
  3. Bardzo fajna teoria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem nigdy co mam czuc do tego serialu - z jdnej strony chciałabym poznać wszystkie odpowiedzi, z drugiej jak się skończy to nie wiem co zrobię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zapominajmy, że ona przez A też dużo cierpiała, np. z tymi banknotami i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam to za prawdopodobne, wszystkie dziewczyny cierpiały, mona też jak chciała zrobić z siebie niewiniątko to cierpiała, może Hanna bierze z niej przykład? Albo może Hanna stała się A po Monie? MI się podoba ta teoria! Fajny blog będę wchodzić częściej tutaj!

      Usuń
  6. Nie zdziwiłabym sie gdy Hanna była A ;) Miała ona powody żeby mścic sie na Alison. A Hanne podejrzewam od tego odcinka w którym Mona i Spencer z trumny Wildena zadzowniły na numer któryt był podpisany ' kisses' i kto odebrał ?
    Hanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Hanna jest A !
    Po 1. Miała powody żeby prześladowac Alison.
    Po 2. Gdy Spencer i Mona otworzyły trumne Wildena dzwonił telefon.Znalazły tam połączenie od ' kisses ' gdy tam zadzwoniły odebrała Hanna...
    Po 3. W dniu pokazu pani D. Hanna otarła reke o reke i wtedy włączyła sie ta prezentacja o Alison. Przypadek ?
    Po 4. W odcinku w którym zostaje pokazane nagranie z domu Mony na filmiku widac kogoś z blond włosami... nie musiała to koniecznie byc Alison.:)
    Jest jeszcze dużo dowodów ;)
    Jestem przekonana że to Hanna jest A

    OdpowiedzUsuń