sobota, 21 grudnia 2013

Kłamczuchy - radykalne zmiany

W dzisiejszym poście spróbuję napisać o większości zmian, które nastąpiły w ŻYCIU kłamczuch, ale wybaczcie jeżeli mi się nie uda, ale nie pamiętam, aż tak dokładnie drugiego sezonu....to już tak dawno :P


                                  
                                    Rozwijamy :)




                   "Wyczuwam kłamców" -A

 A więc tak...

Drugi sezon zaczyna się od historii z Ianem, który zniknął i z sytuacją z wieżą.

Dziewczyny, po tej sytacji mają miano "kłamczuch, gdyż nikt im nie wierzy w to , co się stało...że Ian nie żyje...chociaż nikt nie wie gdzie jest jego ciało.


Rodzice dziewczyn postanawiają zamistać je na spotkania z terapeutką .

To pierwsza radykalna zmiana-dziewczyny zaczynają się otwierać i mówić o A.

Terapeutka postanawia, wraz z rodzicami, że najlepiej będzie rozdzielić dziewczyny.


Kłamczuchy postanawiają zachować dystans,chociaż i tak po jakimś czasie się to kończy.


Druga radykalna zmiana-według mnie,oczywiście,to sytuacja kiedy dziewczyny dostałyt wiadomość od A, że terapeutka nadal żyje i , że muszą spełnić następujące warunki:



Aria: "Spraw, żeby Jackie odeszła." + jej artykuł , który 
skopiowała
Hanny: "Zatrzymaj ceremonie ślubu."
Spencer: "Pilnuj Toby'ego."
Emily: "Zabieram cię do niej. "Jedź sama."
 
Szczerze mówiąc, ja najbardziej bałabym się zadania Emily i Hanny :) 

Radykalną zmianą-była na pewno sytuacja, na pokazie mody,

 
 
 
 
 
Kolejna radykalna zmiana-gdy dziewczyny zaczynają kopać w ziemi w poszukiwaniu Dr.Sullivan i zostają 
nakryte, a następnie "skazane" prace społeczne i zakaz spędzania ze sobą czasu.
 
I jeszcze kolejna :) radykalna zmiana-wtedy kiedy dziewczyny dowiadują się, że Mona jest A.
 
 
 
EMILY
 
Nie będę się jakoś rozpisywać,największymi zmianami,przeżyciami było:

- Sytuacja z drużyną pływacką,kiedy trafiła do szpitala przez A i bała się o wyrzucenie z drużyny.
 
-Kiedy jechała do, a raczej po Dr.Sullivan i gdy została zamknięta w stodole i zaczęła się dusić.
 
- I dla mnie najstraszniejszym momentem było, gdy była na masażu z A. 
 
- Wyniki badań, które jak dobrze pamiętam mówiły, że nie jest w stanie pływać...czy coś takiego.
  





HANNA
 
-Kiedy musiała powiedzieć swojej przyszłej macosze, że jej tata "zdradzał" ją .
 
-Moment kiedy,dowiedziała się, że jej najlepsza przyjaciółka to A.
 
- Potrącenie samochodem przez A. 
 


ARIA
 
 
Największym jej przełomem było ujawnienie jej związku z Ezrą przed rodzicami.
 
 
 
 
 
 
SPENCER
 
 
-Przymusowe zerwanie z Tobym.
 
- Kiedy dowiedziała się, że Jason to jej brat. 










Najlepsze ( dla mnie ) sms'y od A:


"Moje sukienki.
Moja gra.
Moje zasady." -A
 
 "Życie jest snem Hanna. A ja jestem twoim koszmarem." -A
 
 "Skończcie jak ja. Idźcie w moje ślady, skończcie jak ja." 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  "Wciąż macie coś, co należy do mnie.
        Przynieśœcie to albo jedna z was 
        skończy w worku na zwłoki." -A
 
 
 

2 komentarze:

  1. Zaraz poprawie post, przepraszam z błędy:)
    Jakby co, jestem na asku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniłaś dodać o tym ze o ile pamietam (moge się mylić) że Maya zginęła w 2x25, to zmieniło Emily chyba najbardziej :) Fajny post <3

    OdpowiedzUsuń